Před několika málo dny se poprvé veřejnosti oficiálně ukázal nový hybridní sedan, který v Detroitu představili společnosti Fisker Coachbuild a Quantum Fuel Systéme Technologies. Stalo se tak vůbec poprvé v rámci nezávislých automobilových výrobců, přičemž hybridní technologie je tentokráte zabalena do neskutečně sexy kabátu.
Pohonná jednotka nazvaná Q-DRIVE používá lithio-iontové baterie schopné ujet vzdálenost až 80 km, než se spustí čtyřválcový benzinový motor nutný k dobytí generátoru. S tímto cyklem si řekne pouze o 2,8 l/100 km, přičemž na jednu nádrž je Karma schopná dojezdu až 1.000 kilometrů. Sportovní režim pak nechává jak motor, tak i elektromotor spolupracovat kvůli vyššímu výkonu. Ten sice nebyl zveřejněn, nicméně podle vedení Fiskeru by Karma měla být schopná zrychlení 0–100 km/h za 5,8 s a nejvyšší rychlosti přes 200 km/h.
Henrik Fisker, tvůrce takových skvostů jako Aston Martin DB9 nebo BMW Z8, by v budoucnu rád vyráběl až 15.000 těchto hybridních sedanů ročně, přičemž cena by se měla pohybovat mezi 80 a 100.000 dolary.