Vytříbený styl zdůrazňuje vertikální maska chladiče, které dominuje logo značky, elegantně tvarovaná kapota a světelný podpis s LED diodami u všech verzí výbavy. Přístrojová deska Peugeot i-Cockpit® je doplněna o kapacitní dotykový displej spojený s 3D online navigací s optimalizovanou rychlostí přístupu k funkcím a novou grafikou. Nový Peugeot 308 je vybaven veškerými podpůrnými prvky řízení použitými u SUV Peugeot 3008. Dynamické kvality nového Peugeotu 308 zajišťuje v tomto segmentu vzácná osmistupňová samočinná převodovka spojená se vznětovým motorem BlueHDi 180 k S&S nebo se zcela novým vznětovým motorem o výkonu 130 k. Peugeot díky těmto novým hospodárným motorům a novému systému snižování emisí u zážehového i vznětového motoru předjímá budoucí emisní normu Euro 6.c.
Elegantní propracovaný design
Elegantní nový Peugeot 308 nabízí vyvážené proporce jak u hatchbacku, tak u SW. Jeho expresivní styl se objevuje u všech šesti úrovní výbavy: Access, Active, Allure, GT Line, GT, GTi . Z linií přesně kopírujících mechaniku vyzařuje robustní a dynamický charakter vozu.
Nová elegantní kapota je opatřena vertikální maskou chladiče, na které je hrdě umístěno logo značky. Lev je umístěn uprostřed, nápis PEUGEOT v horní liště. Nový Peugeot 308 nabízí pohled šelmy, který zajišťují světlomety s LED diodami vytvářející světelný podpis vozu. Velmi dynamický blatník podtrhuje energický charakter vozu, jeho tři velkorysé otvory ve spodní části zajišťují účinné chlazení motoru. Do bočních výklenků jsou zasazeny mlhové světlomety. Zadní světla používají motiv tří zářících drápů jako trvalý světelný podpis. Díky krátkým předním a zadním převisům si nový Peugeot 308 zachovává vynikající ovladatelnost.
Podpůrné prvky řízení a konektivita
Nový Peugeot 308 doplňuje nabídku podpůrných prvků řízení a nabízí 8 systémů nové generace, např. nouzové automatické brzdění (Active Safety Brake) nebo zásah při neúmyslném opuštění jízdního pruhu (Active Lane Departure Warning). Jedná se o první vůz skupiny PSA s adaptivním tempomatem s funkcí Stop u automatické převodovky a s funkcí od 30 km/h u mechanické převodovky.
Nový Peugeot 308 je pro snadnější parkování opatřen systémem Visiopark 1 se zadní 180° kamerou. Dalším pomocníkem je funkce Park Assist, která dokáže změřit volné místo k zaparkování a ovládá během parkování volant namísto řidiče.
Řada řidičů očekává, že zůstanou ve svém voze připojeni k internetu. Systém i-Cockpit® nového Peugeotu 308 nabízí funkci Mirror Screen umožňující duplikovat displej telefonu na dotykovém displeji. Jde o systém Triple Play kompatibilní s protokoly Mirrorlink®, Android Auto® a Apple CarplayTM. Nová 3D navigace nabízí funkci hlasového ovládání. Rychle reagující navigace s připojením na TomTom® Traffic umožňuje optimalizovat trasy podle reálného provozu.
Hospodárné nové motory
Vznětový motor BlueHDi 180 S&S, který je určen výhradně verzi GT, je nyní spojen se samočinnou převodovkou EAT8 nové generace. Tato nová převodovka, vyvinutá ve spolupráci s japonským výrobcem Aisin, řadí osm převodových stupňů velmi pohotově. Umožňuje spustit systém Stop&Start již od 20 km/h. Tento výkonný a hospodárný motor okouzlí zákazníky toužící po intenzivních zážitcích za volantem.
Peugeot je jednou z prvních značek, jejíž vozy již dnes v předstihu splňují emisní normu Euro 6.c. Tento předstih je součástí transparentního postupu skupiny PSA, která svým zákazníkům umožňuje přístup k nezávislému a certifikovanému měření spotřeby v reálném provozu. Od září 2018 nebudou emise v reálném provozu (RDE) smět přesáhnout 2,1násobek homologovaných emisí.
Nový Peugeot 308 nabízí ještě hospodárnější nové zážehové a vznětové motory. Řidiči tak mají k dispozici uznávané dynamické kvality a současně nízkou spotřebu paliva.
Tříválcový zážehový motor prošel výrazným vylepšením. Výsledkem účinné minimalizace emisí je nižší znečišťování ovzduší a další snížení spotřeby. U motoru PureTech 130 k S&S bylo díky přesnějšímu řízení vstřikování vylepšeno spalování. Plyny procházejí přes katalyzátor a filtr pevných částic s pasivní regenerací (Gasoline Particle Filter). Díky nové šestistupňové mechanické převodovce je využita výkonnost tohoto motoru na maximum.
Pokud jde o vznětové motory, nový Peugeot 308 je prvním vozem skupiny PSA s novým motorem BlueHDi 130 k S&S. Tento čtyřválcový motor rovněž využívá systém minimalizace vzniku emisí i jejich účinné dodatečné čištění. Účinnost spalování je zlepšena patentovanou specifickou geometrií spalovacího prostoru, což je postup, který prokázal svou účinnost v závodě 24 h Le Mans. Systém selektivní katalytické redukce SCR (Selective Catalytic Reduction) má opět o něco vyšší účinnost. Je umístěn co nejblíže motoru pro rychlejší spuštění systému následného zpracování výfukových plynů.
Nový Peugeot 308 a Peugeot 308 SW se vyrábějí v závodě v Sochaux ve Francii.
Info AUTOJOB – personalistika
Aktuální nabídka práce se značkou Peugeot
http://www.autojob.cz/nabidky-prace/detail/2180-automechanik-mlada-boleslav.htm