Mercedes-Benz završuje modelovou řadu E novým kabrioletem třídy E. Otevřený čtyřmístný vůz s klasickou skládací střechou z tkaniny v sobě snoubí puristický, smyslný design s nejmodernější technikou a velkorysým komfortem pro čtyři osoby i během cestování na dlouhé vzdálenosti. Mezi technické inovace patří rozsáhlá integrace chytrého telefonu s bezdrátovým nabíjením a důležitými funkcemi, širokoúhlý panel přístrojů i nejaktuálnější asistenční systémy. Mimořádné zážitky ze sportovní a luxusní jízdy zaručují výkonné motory a komfortní podvozky. Na přání může být kabriolet vybaven elektricky ovládanou větrnou clonou AIRCAP a vyhříváním prostoru hlavy AIRSCARF – pro ještě vyšší úroveň komfortu při jízdě s větrem ve vlasech. Kabriolet je navíc poprvé nabízen také s pohonem všech kol 4MATIC.
Mercedes-Benz představuje s novým kabrioletem pátého a nejmladšího člena modelové řady třídy E, která tak byla během jednoho roku kompletně modernizována. Značka s hvězdou zároveň na vysoké úrovni navazuje na svou tradici otevřených vozů s klasickou skládací střechou z tkaniny. „Vášeň pro mimořádná vozidla, kterou sdílíme s našimi zákazníky, se mimořádným způsobem odráží v našem novém modelu E kabriolet. S ním si lze užívat komfort a luxus pod modrou oblohou,“ říká Britta Seegerová, členka představenstva společnosti Daimler AG, zodpovědná za prodej divize Mercedes-Benz Cars.
Třída E kabriolet s uzavřenou střechou se svou siluetou podobá třídě E kupé a vyznačuje se stejně výraznými proporcemi. Blízkou příbuznost prozrazuje také puristický design s důrazem na tvarové řešení ploch s minimalizovanými liniemi a smyslnými tvary. Designérský styl, který je zároveň „hot i cool“, ztělesňuje krásu a inteligenci. Kabrioletu dodává svébytný charakter – především v otevřeném stavu.
Markantní příď s nízko umístěnou maskou chladiče s diamantovou strukturou a centrální hvězdou, vysokovýkonné světlomety LED (na přání světlomety MULTIBEAM LED s vysokým rozlišením), dlouhá kapota motoru s vybouleními a kompletně stahovatelná boční okna umocňují dynamiku kabrioletu. Pevně napnutá skládací střecha se skleněným oknem harmonicky přechází do svalnatě tvarované zádě. Její protažené, smyslně tvarované ramenní oblasti a dvoudílné, velmi nízké zadní svítilny LED zvýrazňují sportovní charakter čtyřmístného vozu. Zadní svítilny navíc nabízejí brilantní vzhled, který připomíná žhnutí proudového motoru. Novinkou je přivítání uživatele vozidla světelnou sekvencí koncových svítilen. Stejným způsobem se vozidlo se svým řidičem také loučí.
Při otevřené střeše je patrná harmonie mezi vnějším a vnitřním designem, kterou mimořádně zvýrazňují velmi kvalitní detaily. Jeden vizuální celek z eloxovaného a leštěného hliníku (AMG Line z matného hliníku) tvoří ozdobný rám na střešních sloupcích A a předním okně, ozdobné lišty na spodní linii bočních oken a široký ozdobný prvek, který obklopuje prostor pro skládací střechu. Do tohoto rámu je harmonicky zapuštěno třetí brzdové světlo s čirým krycím sklem.
Luxusně sportovní charakter nového modelu E kabriolet umocňuje také podvozek, který má v porovnání se sedanem o 15 milimetrů nižší světlou výšku. Vozidlo tak nabízí sportovní úroveň jízdních vlastností již se standardními pneumatikami na 17“ kolech.
Prémiová skládací střecha z tkaniny
Skládací střecha z tkaniny je k dispozici v barvách tmavě hnědá, tmavě modrá, tmavě červená nebo černá. Standardně se dodává skládací střecha se zvukovou izolací a zcela automatickým ovládáním. Vícevrstvá konstrukce s náročnou izolací minimalizuje aerodynamický hluk. Cestující se tak mohou i ve vyšších rychlostech velmi snadno dorozumívat. Konstrukce skládací střechy má pozitivní vliv také na klimatický komfort a umožňuje kabrioletu celoroční provoz bez jakýchkoli omezení.
Skládací střecha, odvozená z třídy S kabriolet, splňuje navíc vysoké nároky na kvalitu z hlediska odolnosti a funkčnosti. Lze ji zcela otevřít nebo zavřít během 20 sekund, a to i za jízdy rychlostí až 50 km/h. Pečlivě složená střecha se tiše uloží do vyhrazené části zavazadlového prostoru. Střecha je od zbývajícího zavazadlového prostoru oddělena roletou. Ve spojení se zcela elektrickým ovládáním, které je součástí na přání dodávaného kabrioletového komfortního paketu, nemusí řidič zastavovat, aby manuálně uvedl oddělení zavazadlového prostoru do potřebné polohy. Zavazadlový prostor s objemem 385 litrů (310 litrů při otevřené střeše) nabízí nejlepší předpoklady pro každodenní provoz. Opěradla zadních sedadel, dělená a sklopná v poměru 50:50, zcela nově nabízejí otvor pro přepravu dlouhých předmětů – i to je další výhoda z hlediska praktičnosti.
Interiér – moderní styl a sportovní luxus
Interiér nové třídy E kabriolet má přehledné základní tvarové uspořádání. Horní část přístrojové desky vyvolává dojem, že se vznáší, a je nesena velkoryse dimenzovaným ozdobným obložením, které ve smyslných tvarech plynule přechází do dveří. Výběr mimořádně kvalitních materiálů společně s nejvyšší úrovní řemeslného zpracování umocňuje sportovní, stylový charakter a vytváří atmosféru nejvyšší kvality.
Dva na přání dodávané 12,3“ displeje s vysokým rozlišením (úhlopříčka 31,2 cm, rozlišení 1920×720 pixelů) – v tomto segmentu výjimečný prvek výbavy – splývají pod společným krycím sklem v širokoúhlý panel přístrojů, který vyvolává dojem, že se vznáší volně v prostoru, a přesto je měkce uložen mezi horním a spodním dílem přístrojové desky. Pro virtuální přístroje si může řidič vybrat ze tří různých stylů jejich zobrazování: „Classic“, „Sport“ a „Progressive“.
Základní verze kombinuje dva kruhové přístroje a 7“ sdružený barevný displej (úhlopříčka 17,8 cm, rozlišení 1000×600 pixelů) s centrálním displejem o úhlopříčce 8,4 palce (21,3 cm, rozlišení 960×540 pixelů). Kruhové přístroje, panel sdružených přístrojů a centrální displej jsou ohraničeny jedním společným rámem, jehož povrch je opatřen lesklým klavírním lakem.
Výrazným sportovním doplňkem jsou výdechy ventilační soustavy v odstínu stříbrná Shadow, jejichž tvar byl inspirován leteckými turbínovými motory.
Pro ovládání panelu sdružených přístrojů, multimediálního systému a dalších funkcí má řidič na výběr několik možností: dotyková tlačítka na volantu pro ovládání stíracími pohyby prstem, touchpad s rozpoznáváním ručně psaných znaků a ovládacím prvkem na středové konzole, hlasové ovládání LINGUATRONIC a tlačítka přímého přístupu, například pro ovládání klimatizace a pro komfortní vypínání a zapínání některých asistenčních systémů.
Avantgardní a luxusní sedadla jsou na všech čtyřech místech samostatná a mají jednoznačně sportovní charakter. Sportovní sedadla s integrovanými opěrkami hlavy se vyznačují zvýrazněnými bočními polštáři a na přání mohou být doplněny systémem vyhřívání prostoru hlavy AIRSCARF. Cestujícím na sedadlech vpředu usnadňují připoutání automatické podavače bezpečnostních pásů. Sedadla vzadu jsou nyní standardně vybavena otvorem pro přepravu dlouhých předmětů a jsou nabízena také s vyhříváním, díky čemuž je tento plnohodnotný čtyřmístný vůz ještě lépe připraven na celoroční provoz.
Velmi kvalitní materiály a moderní barevné kombinace vytvářejí atmosféru sportovního, moderního luxusu. Atraktivní výbava v odstínu modrá Yacht v kombinaci s béžovou Macchiato propůjčuje kabrioletu příjemný, exkluzivní jachtařský styl. Součástí výbavy na přání je čalounění kůží, odrážející sluneční záření, v pěti barvách. Na výběr je kromě toho devět různých druhů ozdobného obložení, z toho dvě nová, inovativní ozdobná obložení ze světlého dřeva s otevřenými póry a lesklou povrchovou úpravou.
U vnitřního osvětlení nalézá uplatnění výhradně technika LED s dlouhou životností a nízkou spotřebou energie. To platí i pro rozšířené dekorační osvětlení s 64 barvami, které se dodává na přání. Nevšední součástí tohoto osvětlení je zadní svítilna, umístěná v čalounění stropu skládací střechy kabrioletu.
Teplo léta na povel tlačítka
Řidiči, kteří se rozhodují pro kabriolet, chtějí jezdit co nejčastěji s větrem ve vlasech. Maximální komfort v novém E kabriolet se složenou střechou zaručuje na přání dodávaná automatická větrná clona AIRCAP a vyhřívání prostoru hlavy AIRSCARF, které významně zpříjemňuje potěšení z čerstvého vzduchu i při nižších teplotách. Větrná clona AIRCAP byla vyvinuta speciálně pro kabriolety Mercedes-Benz. Tento systém je tvořen nenápadně do rámu střechy integrovaným modulem s elektricky ovládanými lamelami a elektricky ovládanou větrnou clonou umístěnou za zadními sedadly. Tento systém na povel tlačítka minimalizuje vzdušné turbulence i pro cestující na sedadlech vzadu. AIRCAP je součástí kabrioletového komfortního paketu, který zahrnuje rovněž vyhřívání prostoru hlavy AIRSCARF, jež přivádí zezadu od opěradla teplý vzduch do oblasti krku a týlu řidiče a spolujezdce vpředu při nižších teplotách. Díky kombinaci těchto dvou prvků výbavy si lze užívat jízdy kabrioletem i za chladného počasí.
Větší a luxusnější
V porovnání s předchůdcem povyrostl nový model E kabriolet jak svou vnější délkou, tak i šířkou a rozvorem. Nové E kabriolet výrazně překonává svého předchůdce vnější délkou 4826 mm, šířkou 1860 mm a výškou 1428 mm. Větší hodnoty rozchodu kol vpředu 1605 mm (+67 mm) a vzadu 1609 mm (+68 mm) vylepšují především jízdní dynamiku. Z výrazně většího půdorysu mají prospěch především cestující na sedadlech vzadu. Na každém ze čtyř plnohodnotných sedadel, majících charakter individuálně samostatných sedadel, si mohou řidič i spolucestující užívat skutečný komfort také při cestování na delší vzdálenosti.
Pohon
V době uvedení na trh budou k dispozici výkonné a zároveň hospodárné vznětové a zážehové motory, poprvé také ve spojení s pohonem všech kol 4MATIC. Další varianty motorů budou následovat. Všechny verze jsou standardně vybaveny devítistupňovou samočinnou převodovkou 9G-TRONIC, která umožňuje rychlé řazení a také provoz v nízkých otáčkách. To má pozitivní vliv především na hospodárnost a akustický komfort.
Podvozek: sportovně agilní a současně komfortní
Podvozek nové třídy E kabriolet poskytuje potěšení z dynamické jízdy a zároveň nabízí vysokou úroveň jízdního komfortu. Kabriolet je standardně nabízen s podvozkem DIRECT CONTROL, jehož systém tlumičů s proměnlivou charakteristikou v závislosti na míře stlačení má komfortní nastavení. Současně má v porovnání se sedanem o 15 milimetrů nižší světlou výšku.
Na přání je k dispozici podvozek DYNAMIC BODY CONTROL s variabilními tlumiči, který nabízí rovněž nižší světlou výšku. Řidič může u tohoto podvozku měnit vlastnosti tlumičů prostřednictvím ovládacího prvku systému DYNAMIC SELECT. Široké možnosti nastavení zahrnují tři režimy „Comfort“, „Sport“ a „Sport+“.
Vícekomorové vzduchové odpružení AIR BODY CONTROL
Na přání může být kabriolet vybaven také vícekomorovým vzduchovým odpružením AIR BODY CONTROL, které je známé již ze sedanu třídy E. Díky třem různě velkým komorám v pružinových vzpěrách na zadní nápravě a dvěma v pružinových vzpěrách na přední nápravě může řidič měnit tuhost pružin ve třech stupních. Cestující si tak mohou užívat měkké základní odpružení, ale s rostoucí rychlostí jim sportovnější režim dodává bezpečný pocit vysoké úrovně jízdní stability.
Vícekomorové vzduchové odpružení je doplněno elektronicky řízenými, plynule variabilními tlumiči. Tuhost tlumení na každém jednotlivém kole je zcela automaticky přizpůsobována aktuální jízdní situaci a stavu vozovky – například při vyhýbacím manévru nebo při jízdě po silnici se špatným povrchem. Systém tak umožňuje vysokou úroveň jízdního komfortu a zároveň i jízdní dynamiky.
Prostřednictvím ovládacího prvku systému DYNAMIC SELECT může řidič navíc ve spojení se systémem AIR BODY CONTROL zvolit různé jízdní režimy: „Comfort“, „ECO“, „Sport“, „Sport +“ a „Individual“.
DYNAMIC SELECT – charakter jízdy v rukách řidiče
Systém DYNAMIC SELECT, ve spojení se systémy DYNAMIC BODY CONTROL nebo AIR BODY CONTROL, nabízí nejen možnost měnit charakteristiku podvozku, ale současně umožňuje ovlivňovat také další nastavení vozidla – například charakteristiku odezvy pedálu plynu, funkce Eco Start-Stop, řazení samočinné převodovky atd. V závislosti na výbavě dává DYNAMIC SELECT na výběr jízdní režimy „Comfort“, „ECO“, „Sport“, „Sport+“ a „Individual“. S nastavením „Individual“ si může řidič sám nakonfigurovat svůj preferovaný jízdní režim.
Lehčí a bezpečnější skelet karoserie
Chybějící střecha snižuje u kabrioletů často tuhost karoserie. Inženýři značky Mercedes-Benz proti tomu podnikli během vývoje cílené kroky. Skelet karoserie je v přední části a v oblasti podlahy mimořádně tuhý, což přispívá k vysoké úrovni jízdní dynamiky.
Kabriolet převzal inteligentní lehkou konstrukci s širokým využitím hliníku od karosářské verze kupé. Většina dílů skeletu karoserie je vyrobena z hliníkových tlakových odlitků a vysokopevnostních ocelových plechů. Přední blatníky, kapota motoru a zadní víko jsou z hliníkového plechu. Kabriolet splňuje nejen všechny aktuální národní a mezinárodní požadavky na pasivní bezpečnost, ale i ještě mnohem přísnější interní měřítka bezpečnosti značky Mercedes-Benz, které vycházejí z dlouhodobého výzkumu reálných dopravních nehod.
Bezpečná ochrana cestujících
Skelet karoserie s vysokou úrovní bezpečnosti nabízí cestujícím při nehodě nejlepší možnou ochranu ve spojení s rozsáhlou bezpečnostní výbavou, která zahrnuje mimo jiné velmi účinné zádržné systémy. Mezi ně patří například:
- Pyrotechnické předpínače bezpečnostních pásů a omezovače síly na všech sedadlech, včetně zadních
- Vratné předpínače bezpečnostních pásů PRE-SAFE® na sedadlech vpředu
- Čelní airbagy pro řidiče a spolujezdce vpředu
- Kolenní airbag na straně řidiče
- Boční airbagy, chránící hrudník a pánev, pro řidiče a spolujezdce vpředu
- Na přání: hlavové airbagy, integrované v horní přední části výplní dveří, pro těžký boční náraz
- Na přání: boční airbagy vzadu
Specifickou součástí výbavy kabrioletu je systém ochrany pro případ převrácení, který je tvořen dvěma oblouky, které jsou v klidovém stavu zcela neviditelně zapuštěny za zadními sedadly. V případě rizika převrácení vozidla zajistí pyrotechnický systém extrémně rychlé vysunutí oblouků, které společně se střešními sloupky A zachovají potřebný prostor pro přežití cestujících.
Všechny inovace třídy E ve výbavě
Nový kabriolet nabízí jako člen aktuální generace modelové řady třídy E na přání všechny systémy a funkce, známé již ze sedanů a kupé třídy E. Součástí standardní výbavy je aktivní brzdový asistent, který může řidiče upozornit na hrozící kolizi, optimálně jej podpořit při nouzovém brzdění a v případě nouze také autonomně brzdit. Kromě pomaleji jedoucích, zastavujících nebo stojících vozidel dokáže rozpoznat například i přecházející chodce, kteří se nacházejí v nebezpečné blízkosti před vozidlem.
Mezi další výjimečné prvky patří paket asistenčních systémů se zdokonaleným adaptivním tempomatem DISTRONIC včetně funkce automatizovaného řízení, který dokáže na všech druzích silnic nejen udržovat bezpečnou vzdálenost od vpředu jedoucích vozidel, ale poprvé je také automaticky následovat při jízdě rychlostí až 210 km/h.
MAGIC VISION CONTROL se specifickou funkcí pro kabriolet
Na přání může být kabriolet vybaven inteligentním a velmi efektivním systémem stírání a ostřikování čelního okna MAGIC VISION CONTROL. Přívody čisticí kapaliny, integrované na obou stranách do stírací lišty, ji rozstřikují vždy přímo před stírací lištu. Řidič díky tomu nezažije při ostřikování žádný příval vody, který by ho omezoval ve výhledu z vozu, a zároveň je zaručen optimální čisticí efekt. Elektronické řízení, specificky koncipované pro kabriolety, navíc snižuje při otevřené střeše množství vody a potřebné množství vody přivádí před stírací lištu převážně při pohybu stěrače dolů. Díky tomu lze čelní okno komfortně čistit při jakékoli rychlosti jízdy i při otevřené střeše, aniž by byl interiér skrápěn čisticí kapalinou. Kompletní systém včetně stíracích lišt je za nízkých teplot vyhříván, aby se zabránilo ulpívání sněhu nebo ledu během jízdy v zimě.
Široké možnosti individualizace
Kabriolet nabízí již standardně vysokou úroveň výbavy, kterou doplňuje velmi široká nabídka možností pro individualizaci. Paket AMG Line například umocní dynamiku kabrioletu. Od standardní výbavové linie AVANTGARDE se v oblasti exteriéru odlišuje především nárazníky, bočními prahy a většími koly v designu AMG. Bodové ozdobné prvky v masce chladiče s diamantovou strukturou jsou chromované a brzdové kotouče na přední nápravě odvrtávané. Nabídka pro interiér zahrnuje mimo jiné sedadla čalouněná velmi kvalitní kombinací ARTICO/DINAMICA v černém odstínu s šedým kontrastním prošíváním, komfortní paket pro sedadla a sportovní volant AMG obšitý kůží.
Kabriolet pro celoroční provoz
Třída E kabriolet se vyznačuje mimořádnou praktičností pro celoroční provoz. Čtyřmístný otevřený vůz je vhodný pro všechna roční období a všechny povětrnostní podmínky. Kromě na přání dodávaných systémů automatické větrné clony AIRCAP a vyhřívání prostoru hlavy AIRSCARF k tomu přispívá řada dalších prvků výbavy:
- skládací střecha se zvukovou i tepelnou izolací
- kůže, odrážející sluneční záření, ve spojení s čalouněním kůží, dodávaným na přání
- jednotlivě sklopná opěradla sedadel vzadu s otvorem pro přepravu dlouhých předmětů
- možnost montáže tažného zařízení, například pro přepravu jízdních kol
- na přání dodávané programovatelné nezávislé topení
- na přání dodávaný pohon všech kol 4MATIC
Kompletní integrace chytrého telefonu
Na přání dodávaný informační a zábavní systém COMAND Online přináší novou éru síťového propojení a digitalizace. Tím je umožněna snadná integrace chytrého telefonu do informačního a zábavního systému vozidla, včetně kapacitního připojení k anténě vozidla a bezdrátového nabíjení. Kompatibilní mobilní telefony lze nabíjet bez kabelu. Telefon zároveň používá vnější anténu vozidla. Prostřednictvím bezdrátové rádiové komunikace NFC (Near Field Communication) se chytrý telefon, v závislosti na typu zařízení a poskytovateli telekomunikačních služeb, promění v digitální klíček od vozidla pro zamknutí i odemknutí vozu a spuštění motoru.
Je-li vozidlo vybaveno systémem COMAND Online, mohou být s informačním a zábavním systémem propojeny chytré telefony Apple prostřednictvím systému CarPlay® a telefony Google prostřednictvím systému Android Auto™.
Internet a Live Traffic Information již od základní verze
Kromě systému COMAND Online je k dispozici informační a zábavní systém Audio 20 USB. Stejně jako COMAND Online je vybaven systémem handsfree Bluetooth® a navíc, v kombinaci s mobilním telefonem, který je kompatibilní s Bluetooth® a disponuje vhodnou kartou SIM ve spojení s datovým tarifem, umožňuje také připojení k internetu. Po rozšíření o systém GARMIN® MAP PILOT SYSTEM mohou i informační a zábavní systémy Audio 20 USB a COMAND Online přijímat v reálném čase aktuální a precizní dopravní zpravodajství Live Traffic Information. Nová funkce Free Flow systému COMAND Online zelenými liniemi vizuálně velmi zřetelně ukazuje řidiči místa s plynulou dopravou, přičemž zohledňuje také dopravní hlášení mimo hlavní tahy a vizuálně je zobrazuje.
Mercedes me connect Concierge Service: individuální péče
Dalším výjimečným příspěvkem ke komfortu je nová služba Concierge Service, která je exkluzivně nabízena ve všech verzích třídy E ve spojení s asistenčním programem Mercedes me connect. Zákazníci, zapojení do tohoto programu, mohou využívat rozmanité možnosti individuální podpory, ať se jedná o rezervaci místa v restauraci, turistické tipy na projížděné trase, upozornění na kulturní a sportovní akce včetně rezervace vstupenek nebo zasílání navigačních cílů přímo do vozidla.
Přístup je snadný: Přihlášení uživatelé asistenčního programu Mercedes me connect mohou službu Concierge Service využívat v 20 evropských zemích buď prostřednictvím tlačítka iCall ve vozidle, nebo prostřednictvím aplikace Mercedes me App. Osobní asistent se postará o všechno ostatní.
Klimatizace i pro jízdu se složenou střechou
Speciálně pro kabriolety vyvinutý klimatizační systém reaguje na jízdu s otevřenou nebo zavřenou střechou. Na rozdíl od běžných systémů pracuje tato klimatizace zcela automaticky, řidič tedy nemusí zapínat režim pro zavřenou nebo otevřenou střechu, ani ukládat nastavení teploty pro jednotlivé druhy provozu. Nejvyšší komfort při jízdě kabrioletem poskytuje navíc směšovací funkce právě při přechodu mezi otevřenou a zavřenou skládací střechou (a opačně), který je na klimatizační techniku velmi náročný. Po stopách historie: speciální edice „25th Anniversary“
Mercedes-Benz uvedl na jaře 1992 na trh model 300 CE-24 Cabriolet, čtvrtou karosářskou variantu ve střední třídě. V současnosti je tento otevřený čtyřmístný vůz velmi žádaným sběratelským kouskem. Motoristický časopis „auto, motor & sport“ o něm na svých internetových stránkách napsal: „Kabriolety řady 124 nejsou už tajným tipem, ale již dlouho patří mezi nejlepší finanční investice.“
O 25 let později připomíná Mercedes-Benz tento první kabriolet třídy E speciálním modelem „25th Anniversary“, jímž oslovuje sběratele a fanoušky mimořádných automobilů. Mezi výjimečné prvky výbavy luxusně exkluzivní edice „25th Anniversary“ patří 20“ kola z lehké slitiny v designu s 5 dvojitými paprsky, kabrioletový komfortní paket, ozdobné obložení z jilmu s otevřenými póry, paket AIR-BALANCE s exkluzivním parfémem „DAYBRAKE MOOD“, osvětlené prahové lišty s nápisem Mercedes-Benz, velurové podlahové rohože s vyšitým nápisem „25th Anniversary Edition“, dekorační osvětlení a systém stírání a ostřikování čelního okna MAGIC VISION CONTROL. Interiér se vyznačuje velmi kvalitním čalouněním designo v nové barevné kombinaci béžová Macchiato/červená Tizian. Náročné kosočtvercové prošívání s precizně umístěnými perforacemi umocňuje luxusní charakter nového modelu E kabriolet. Jako barvy karoserie jsou na výběr nové odstíny červená Rubellite (metalický lak) nebo stříbrná Iridium, oba v kombinaci s tmavě červenou střechou. Výjimečné postavení speciálního modelu dokládají plakety „25th Anniversary“ na předních blatnících a na středové konzole.