Společnost Bridgestone Corporation (Bridgestone) dodává pneumatiky TURANZA T005 s technologií run-flat (RFT) pro standardní výbavu nového modelu Lexus LS 2017, který měl světovou premiéru na lednovém autosalonu NAIAS 2017 (North American International Auto Show) v Detroitu (stát Michigan).
Pneumatika Bridgestone TURANZA T005 RFT používá nově vyvinuté pryžové výztuhy bočnic, které přispívají k tenčí konstrukci stěn bočnic. Tato inovace nabízí vyšší úroveň bezpečnosti poskytovanou technologií run-flat a zároveň přispívá k vynikajícímu jízdnímu komfortu, který zákazníci očekávají od vozů značky Lexus. Zahrnutí pneumatik Bridgestone TURANZA T005 RFT do prvovýbavy nového modelu Lexus LS se podílí na nejvyšší úrovni kultivovanosti a skvělé ovladatelnosti tohoto luxusního sedanu.
Pneumatiky Bridgestone RFT umožňují bezpečně pokračovat v jízdě i po ztrátě tlaku v důsledku poškození pneumatiky. Tímto způsobem lze překonat vzdálenost až 80 kilometrů při rychlosti jízdy až 80 kilometrů za hodinu. Pneumatiky RFT navíc přispívají ke snížení pohotovostní hmotnosti vozidla, protože eliminují potřebu náhradního kola a pneumatiky. Pneumatiky run-flat mohou být také příspěvkem ke snižování spotřeby přírodních zdrojů, protože výbava vozidla nemusí obsahovat náhradní pneumatiku, která bývá často likvidována, aniž by byla použita.
Bridgestone se širokým používáním pneumatik RFT snaží přispívat k realizaci bezpečné a stabilní mobilní společnosti při současném snižování celkového vlivu na životní prostředí.
Nově vyvinuté pryžové výztuhy bočnic
U běžných pneumatik nese hmotnost vozidla tlak vzduchu uvnitř pneumatiky. Pneumatiky Bridgestone RFT s vyztuženými bočnicemi používají ve svých bočnicích pryžové výztuhy, které zachovávají jejich tvar a nesou hmotnost vozidla i při nulovém tlaku vzduchu. Díky tomu je možné pokračovat v jízdě i na pneumatikách po ztrátě tlaku. Nově vyvinuté pryžové výztuhy bočnic, použité v konstrukci pneumatiky TURANZA T005 RFT, mají speciální molekulární strukturu, díky níž jsou příčné vazby mezi polymerovými řetězci odolnější vůči působení vysokých teplot. Tato struktura umožňuje konstrukci pneumatik RFT s tenčími bočnicemi, které nabízejí nižší hlučnost a komfortnější jízdní vlastnosti.