Do čela marketingu a komunikace společnosti Scania pro region střední Evropy (CER) nastoupil 1. února Ondřej Koubek. Prostředí švédského výrobce nákladních vozidel a autobusů pro něho rozhodně nebude neznámé, protože ve Scanii do května 2016 zastával pozici koordinátora PR a digitálního marketingu pro Českou Republiku.
Ondřej Koubek v posledních měsících pracoval jako PR manager společnosti Samsung Electronics pro Českou republiku a Slovensko a v rámci jeho působení u jihokorejského giganta se potýkal především s krizovou komunikací spojenou s telefonem Note7.
Od 1. února se však vrací do důvěrně známého prostředí společnosti Scania. „Čas strávený v Samsungu pro mě byl nejen cennou, ale hlavně velmi příjemnou životní etapou a rád bych poděkoval dnes už bývalým kolegům za vše, co jsme společně prožili a dokázali. Nicméně když jsem dostal ze Scanie nabídku k návratu, neváhal jsem ani vteřinu. Vnímám to tak, že se vracím domů,“ uvedl ke změně pozice Ondřej Koubek.
Ve Scanii bude Koubek zastávat pozici manažera marketingu a komunikace pro středoevropský region (CER), což znamená, že bude zodpovědný za veškeré marketingové a komunikační aktivity v České republice, na Slovensku a v Maďarsku.
Ondřej Koubek vystudoval obor Systémové inženýrství a informatiku na Ekonomické fakultě VŠB-TU Ostrava a dříve působil jako redaktor motoristických pořadů redakce sportu České televize (převážně Svět motorů) nebo jako programový ředitel motoristické televize Sport 5.