Je to především čelní maska, která na novém sedanu Hyundai Genesis zaujme nejvíce. Studie tohoto vozu byly totiž vybaveny řadou horizontálních i vertikálních lamel, ale teprve koncept představený v New Yorku naznačil, jakým směrem se hodlá automobilka vydat. Vzorem se zřejmě stalo nejnovější zpracování třídy S od Mercedesu, značka s třícípou hvězdou ve znaku ale není jedinou laťkou, kterou hodlají Korejci přeskočit.
Genesis by totiž měl být vybaven otočným ovladačem ve stylu i-Drive (BMW), úroveň výbavy by se pak měla pohybovat někde mezi Lexusem a Cadillacem. Znamená to tedy kvalitu Japonců, ale množství Američanů. Týká se to i pohonného ústrojí, které by mělo dosahovat výkonu 375 koní. Postarat se o ně má nový 4,6litrový vidlicový osmiválec, výkon bude přenášen pomocí šestistupňové automatické převodovky.
Veřejnosti by se tento vrchol nabídky korejské automobilky měl opravdu ukázat v Lednu v Detroitu, kde se na stánku Hyundaie objeví i „levnější“ varianty se šestiválci 3,3 l a 3,8 l.