Jedna věc je ve světě motosportu daná, a tou je neustálý pokrok. Platí tak, že kdo zaváhá, nežere (nebo nebere body za umístění). Příkladem může být jak královská motoristická disciplína, tak kupříkladu závody DTM, tak i nejrychlejší světový pohár jedné značky, Porsche Mobil1 Supercup. Pro nadcházející sezónu totiž automobilka z Zuffenhausenu předěla Porsche 911 GT3 Cup, hlavní změna se oproti loňskému roku týká především zadních partií. Ty nyní lépe odvádějí vzduch z motorového prostoru, kde se oproti loňsku změnil počet koní. V roce 2008 tak bude okruhové Porsche pohánět 3,6litrový atmosférický plochý šestiválec, tentokráte ale produkující 420 koní namísto původních čtyř set. Ty na zadní kola přenáší šestistupňová sekvenční převodovka umožňující řazení pod plným plynem. Systém totiž dokáže vypnout přísun výkonu od motoru v okamžiku přeřazení, díky čemuž se tak nezablokují kola, ani nedojde k nadměrnému zatížení spojky.
Hmotnost závodního speciálu činí pouhých 1.150 kg, při použití karbonového brzdového systému se pak sníží dokonce ještě o dalších 20 kilogramů. Objednávky na závodní Porsche přitom zamíří do Weissachu, kde se nachází závodní oddělení automobilky. Odtud zamíří v březnu příštího roku do Melbourne k prvnímu závodu, i když u protinožců toto Porsche již dávno znají. V rámci Carrera Cupu na Novém zélandu již byly první kousky odeslány.