Představte si, že absolvujete cestu dlouhou 172,2 km ve voze Renault/Dacia (značka závisí především na trhu) Logan po prašných čínských cestách. To by již samo o sobě mohlo vydat na skvělý silniční test, ovšem automobilka se vydala do Šanghaje kvůli něčemu jinému – dobrat se úspěchu se svým eko konceptem. Vůz totiž dosáhl na testovací trase průměrné spotřeby 2,72 l/100 km, přičemž emise se dostaly pouze na 71 g/km.
Tento výsledek je přitom jen jedním z úspěchů, kterých automobilka na „zeleném“ poli dosáhla. V současné době totiž každý model Renaultu, který nosí eko symboly, absolvuje tři testy, při nichž nesmí překročit limit emisí 140 g/km, musí být opatřen certifikátem ISO 14001, pět procent plastových dílů musí být z recyklovatelných zdrojů a pětadevadesát procet materiálu by mělo být schopno po ukončení životního cyklu nového zpracování.