Na pařížském veletrhu v roce 1900 debutoval vůz s elektromotory v nábojích kol, který se záhy stal naprostou senzací. Jmenoval se Lohner-Porsche a pro slavného českého rodáka se stal tím hlavním hnacím motorem při vývoji hybridních vozů. Ve svých čtyřiadvaceti letech pak dokázal Ferdinand Porsche spojit spalovací motor s 80voltovým dynamem a vytvořil tak vůbec první hybrid na světě. O více než 100 let později automobilka v Los Angeles dokázala, že na svou minulost nezapomněla, představila totiž Cayenne hybrid. Porsche přitom použilo zcela nový systém hybridních technologií, který by měl zajistit nízké emise a spotřebu pohybující se okolo 9,4 l/100 km. Do prodeje by se pak tyto modely měly dostat do konce tohoto desetiletí.
Už i Porsche myslí „zeleně“
V Los Angeles představil výrobce sportovních automobilů ekologickou minulost v podobě dávného Lohner-Porsche, budoucnost zastupoval Cayenne hybrid.