Zcela nový Tucson je pro Hyundai Motor důležitým novým modelem, který této společnosti přispěje k dalšímu posílení image značky v Evropě. Odvážným a atletickým designem, vysokou úrovní komfortu a praktičnosti i rozsáhlým využitím inovativní techniky navazuje na průkopnické tradice značky Hyundai v segmentu kompaktních SUV.
„Značka Hyundai má v Evropě velké ambice. Zcela nový Tucson je odvážným novým vozem a poslem naší značky, který vdechuje život našemu sloganu ‚New Thinking, New Possibilities‘. Svým skvělým designem a vyspělou technikou představuje další krok vpřed pro vozy Hyundai v Evropě. A jako celek nabízí zákazníkům hodnotu, která překoná jejich očekávání,“ poznamenal Jochen Sengpiehl, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, zodpovědný za marketing.
Nový model navazuje na úspěšná SUV
Hyundai Motor dodal evropským zákazníkům od roku 2001, kdy byl zahájen prodej první generace modelu Santa Fe, více než 1,2 milionu vozů SUV. Hyundai tak potvrdil své kvality na rostoucím trhu SUV v Evropě a v roce 2014 se modely SUV podílely na celkovém prodeji značky Hyundai v Evropě více než 25 %.
Thomas A. Schmid, provozní ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k tomu řekl: „Hyundai Motor je průkopníkem v evropském segmentu SUV, v němž během uplynulých 15 let prodal více než jeden milion vozů. Při vývoji zcela nového modelu Tucson jsme opět využili veškeré naše know-how, abychom vytvořili vůz, který posílí příznivý vývoj našich prodejů v Evropě.“
1. DESIGN
Odvážný a atletický exteriér vytváří SUV s jedinečným vzhledem. Koncept designu zcela nového modelu Tucson zahrnuje kombinaci elegantního městského stylu a odolné robustnosti, která je pro SUV typická. Peter Schreyer, prezident a šéfdesignér společnosti Hyundai Motor Group, vysvětluje, jak dosáhli designéři dynamických proporcí.
„Design vyjadřuje našeho progresivního ducha i vášeň a transformuje naši značku. Zcela nový Tucson má osobitý a atletický vzhled díky kultivovaným, ladným plochám, odvážným proporcím, ostrým liniím a – to je nejdůležitější – nejnovější generaci naší typické šestiúhelníkové masky chladiče,“ shrnul Schreyer.
Exteriér
Přídi zcela nového modelu Tucson dominuje šestiúhelníková maska chladiče, na kterou navazují světlomety LED, čímž vzniká osobitá identita. Horizontální lišta ve tvaru křídla v předním nárazníku, do něhož jsou integrovány světlomety LED pro denní svícení, propůjčuje vozu jedinečný styl a vizuálně umocňuje široký rozchod kol.
Posunutím střešních sloupků A dozadu došlo k jejich vizuálnímu oddělení od dlouhé kapoty motory. Tím je zdůrazněn elegantní profil tohoto vozu. Směrový tvar podběhů kol přispívá k agilnímu a dynamickému vzhledu, který vytváří dojem pohybu dokonce i u stojícího vozu. Expresivní charakterová linie ve tvaru písmene Z nad podběhem zadního kola umocňuje statný charakter, zatímco vzhůru stoupající spodní linie bočních oken splývá s klesající linií střechy, čímž završuje skulpturální boční profil.
Vzadu je osobitý charakter zcela nového modelu Tucson umocněn výraznými horizontálními liniemi, které vycházejí z podběhů zadních kol. Sdružené svítilny a odrazové plochy jsou protaženy k okrajům karoserie, čímž ještě více zdůrazňují odvážné proporce, jimž dodávají sportovní nádech ochranný panel spodní části vozu vzadu a dvojitá koncovka výfuku.
Ušlechtilý interiér kombinuje eleganci s ergonomií navozující smyslné pocity
Tým designérů značky Hyundai, zodpovědný za design interiéru, si vytkl za cíl vytvořit vnitřní prostor s mimořádnou pozorností věnovanou nejmenším detailům, který instinktivně ohromí potenciální zákazníky, jakmile poprvé usednou do vozu.
V celém interiéru vytvářejí kultivovanou atmosféru nové, velmi kvalitní materiály s měkkým povrchem. Nové horizontální uspořádání středové konzoly vyjadřuje eleganci vozu a zároveň umocňuje dojem prostornosti. Interiér byl podroben rozsáhlým testům z hlediska ergonomie, aby bylo zajištěno snadné ovládání a příjemné prostředí pro smyslné zážitky z jízdy.
Sofistikovaná paleta barev pro exteriér a interiér. Zcela nový Tucson je nabízen v 11 elegantních barvách karoserie, mezi něž patří jeden nemetalický lak (bílá Polar), sedm metalických laků (modrá Ara, modrá Ash, šedá Micron, Moon Rock, šedá Thunder, bílá Sand, červená Ultimate) a tři perleťové laky (Ruby Wine, černá Phantom, stříbrná Platinum).
Zákazníci mají na výběr tři sofistikované barvy interiéru: černá Oceanids, béžová Chai a červená Wine. Černý interiér Oceanids je k dispozici s čalouněním z tkaniny nebo z velmi kvalitní černé kůže. Elegantní interiér v odstínu béžová Chai je dvoubarevný a jeho béžová spodní část přístrojové desky ladí s čalouněním z tkaniny nebo kůže. Eleganci interiéru umocní exkluzivní kůže v odstínu červená Wine.
2. KOMFORT A PRAKTIČNOST
Cestování zpříjemňuje celá řada chytrých komfortních prvků společně s rozmanitými funkcemi z oblasti konektivity. Zákazníci se mohou pro vyšší úroveň komfortu rozhodnout pro vyhřívání sedadel a volantu. Poprvé je nabízena také funkce odvětrávání sedadel, která je v tomto segmentu jedinečná a ojedinělá. Přední sedadla jsou vybavena dlouhými sedáky a na přání mohou být elektricky nastavitelná v osmi směrech, u sedadla řidiče včetně bederní opěrky nastavitelné elektricky ve dvou směrech. Pro cestující vzadu jsou k dispozici vyhřívaná sedadla s nastavitelným sklonem opěradla. Komfort zvyšují také praktické výdechy ventilační soustavy.
Velkorysý interiér díky efektivnímu využití obestavěného prostoru. Zcela nový Tucson, postavený na kompletně nové platformě, nabízí v segmentu C-SUV velkorysé rozměry interiéru. Chytré využití obestavěného prostoru, navazující na tradice značky Hyundai, znamená vynikající poměr mezi vnějšími a vnitřními rozměry a optimalizovaný prostor pro cestující i zavazadla. Objemný zavazadlový prostor má, se všemi sedadly vzpřímenými, šířku 1030 mm, délku 889 mm a výšku 806 mm. Výsledkem je pozoruhodný objem zavazadlového prostoru 513 litrů (podle VDA 211), který lze sklopením zadních sedadel zvýšit na maximální hodnotu 1503 litrů. K vyšší úrovni praktičnosti přispívá nižší výška prahu zavazadlového prostoru nad zemí, dvojitá podlaha zavazadlového prostoru a kryt zavazadlového prostoru, který lze v případě potřeby snadno uložit, aby nepřekážel.
Praktická výbava a konektivita je přizpůsobená potřebám zákazníka. Zcela nový Tucson je vybaven chytrým elektricky ovládaným zadním výklopným víkem s nejširším vstupním otvorem ve své třídě. Víko se pro snadné nakládání otevře, jakmile se držitel klíčku přiblíží k vozu. Ještě vyšší míru pohodlí zajistí bezklíčový přístupový systém, spouštění motoru tlačítkem a elektrická parkovací brzda. Intuitivní parkovací asistent SPAS (Smart Parking Assist System) pomůže zaparkovat vůz do podélně i příčně orientované parkovací mezery. Systém pomocí ultrazvukových senzorů rozpozná volné parkovací místo. Řidič zařadí zpětný chod a následně ovládá pouze pedál brzdy (se samočinnou převodovkou nebo převodovkou 7DCT) nebo pedály brzdy a plynu (s mechanickou převodovkou). Systém podporuje řidiče automatickým řízením i při opouštění parkovacího místa.
Ergonomický design interiéru umožňuje intuitivní ovládání. Panel přístrojů je umístěn blíž k čelnímu oknu, aby byla zajištěna vynikající čitelnost a minimální odvádění pozornosti. Střešní sloupek A svým tvarem zmenšuje šířku slepého úhlu o 6 mm v porovnání s předchůdcem a výhled ve spodní části bočního okna se zvětšil o 37 mm. Vzdušnou atmosféru podpoří panoramatické střešní okno, které má o 30 % širší otvor než dosud.
Středové konzole vévodí velký 8“ displej s matným povrchem pro novou generaci navigačního systému, která je více než třikrát rychlejší než předchozí verze. Navigační systém navíc nabízí větší počet variant trasy a používá mapové podklady uložené na paměťové kartě SD s možností rychlé aktualizace. Nový navigační systém se dodává se sedmiletým předplatným služeb TomTom LIVE zdarma, včetně služeb TomTom Traffic, Places, Speed Cameras a Weather.
Navigační systém navrhuje trasy nejen podle vzdálenosti, ale i času potřebného k dojetí do konečného cíle. TomTom Traffic poskytuje nejpřesnější informace o dopravních zácpách, opravovaných úsecích silnic a poskytuje důvěryhodné údaje o očekávané době příjezdu.
V neočekávaných situacích vyžadujících zvýšenou pozornost řidiče upozorňuje navigační systém řidiče na blízkost úseku s měřením rychlosti a sledováním jízdy na červenou (stacionární nebo mobilní, semafory) v zemích, v nichž je to povoleno.
TomTom LIVE nabízí aktuální informace v reálném čase: počasí, doprava, měření rychlosti a internetové vyhledávání bodů zájmu se službou TomTom Places – to vše usnadňuje řidiči rozhodování vedoucí k úspoře času, snížení stresové zátěže a zvýšení bezpečnosti silničního provozu.
K dispozici je také nové digitální rádio DAB+ s 6 reproduktory. Vstupy USB a AUX na středové konzole umožňují připojení přenosných zařízení.
3. BEZPEČNOST
Kompletní výbava v oblasti aktivní bezpečnosti. Zcela nový Tucson je díky novým technickým řešením jedním z nejlépe vybavených vozidel ve svém segmentu, co se týká bezpečnosti.
Systém autonomního nouzového brzdění AEB (Autonomous Emergency Braking).
Zcela nový Tucson je vybaven systémem autonomního nouzového brzdění AEB (Autonomous Emergency Braking). Tato vyspělá funkce zvyšující aktivní bezpečnost upozorňuje řidiče na neočekávané nouzové situace a v případě potřeby i autonomně brzdí. Systém AEB používá radarové a kamerové senzory a pracuje ve třech fázích. Nejprve upozorní řidiče vizuálně i akusticky a posléze postupně zvyšuje brzdnou sílu.
Pokud systém zjistí potenciální nebezpečí nárazu, automaticky aktivuje brzdy a maximální brzdnou sílou se snaží odvrátit nebo alespoň zmírnit nebezpečnou kolizi. Chodci mohou být detekováni při rychlosti jízdy až 70 km/h, zatímco vozidla jsou detekována až do rychlosti jízdy 180 km/h.
„Hyundai Motor se snaží poskytovat zákazníkům maximální hodnotu v podobě nejvyšší úrovně techniky zvyšující komfort a bezpečnost, aniž by vyráběl drahá vozidla se složitou technikou. Zcela nový Hyundai Tucson přináší sofistikovanou bezpečnostní techniku do cenově dostupného segmentu. Příkladem je systém AEB, schopný detekovat vpředu jedoucí vozidla i chodce přecházející silnici,“ vysvětlil Werner Peter, vedoucí vývoje elektronických systémů v Technickém centru Hyundai Motor Europe.
Asistent pro jízdu v jízdním pruhu LKAS (Lane Keeping Assist System) přispívá k aktivní bezpečnosti zabraňováním nechtěnému vyjetí z jízdního pruhu v důsledku nepozornosti řidiče. Systém LKAS upozorňuje řidiče akusticky a vizuálně, přičemž následně zasáhne i podpůrně do řízení, aby pomohl řidiči vrátit vůz do bezpečného směru jízdy. Řidič si může na přístrojové desce zvolit tři různé režimy: upozornění na vyjetí z jízdního pruhu – LDW (Lane Departure Warning), standardní LKA a aktivní LKA.
Systém sledování slepého úhlu BSD (Blind Spot Detector), spolu s asistentem pro změnu jízdního pruhu, používá radarovou techniku ke sledování situace za vozidlem a po jeho stranách. Je-li detekováno jiné vozidlo, objeví se na vnějším zpětném zrcátku vizuální upozornění. Pokud pak řidič aktivuje ukazatel směru, zazní zvukový signál. To platí také pro situaci změny jízdního pruhu, kdy je detekováno jiné vozidlo.
Systém upozorňování na vozidla při couvání RCTA (Rear-Cross Traffic Alert) používá senzory BSD a snižuje riziko kolize s přibližujícími se vozidly při vjíždění na vozovku pozadu z nepřehledných míst. Radarový senzor sleduje oblast za vozidlem v rozsahu 180 stupňů. Systém RCTA upozorňuje řidiče vizuálně a akusticky, jakmile zaznamená přijíždějící vozidlo.
Systém řízení stability vozidla VSM (Vehicle Stability Management) zvyšuje bezpečnost kombinací elektronicky řízeného stabilizačního systému ESC (Electronic Stability Control) a elektrického posilovače řízení MDPS (Motor Driven Power Steering) s cílem zachovat řidiči kontrolu nad vozidlem v případě nouzového manévru. Systém VSM při akceleraci nebo brzdění na povrchu s rozdílnou úrovní přilnavosti zasahuje cíleně do řízení, aby intuitivně vedl řidiče k potřebnému natočení volantu, které zajistí jízdu požadovaným směrem.
Funkce rozpoznávání rychlostních limitů SLIF (Speed Limit Information Function) používá přední kameru a informace z navigačního systému pro rozpoznávání dopravních značek a zobrazování rychlostních limitů v reálném čase. Informace jsou zobrazovány na displeji navigačního systému a displeji TFT mezi přístroji.
Nové prvky pasivní bezpečnosti pro ochranu řidiče a chodců. Zcela nový Tucson je vybaven řadou prvků pasivní bezpečnosti. Cestující jsou chráněni šesti airbagy, včetně čelních a bočních airbagů pro řidiče a spolujezdce vpředu, jakož i okenních airbagů.
Systém aktivní kapoty AHS (Active Hood System) nadzdvihne kapotu motoru, aby se ztlumil dopad chodce nebo cyklisty při vzájemné čelní kolizi. Pyrotechnické prvky v závěsech kapoty nadzdvihnou kapotu o cca 60 mm za méně než 20 milisekund od okamžiku nehody.
Zcela nový skelet karoserie obsahuje 51 % dílů z ultravysokopevnostní oceli, která zvyšuje jeho torzní tuhost až o 48 % a přispívá k vyšší odolnosti při nárazu. Dodatečné dráhy pro rozvádění nárazové energie byly vytvořeny optimalizací propojení jednotlivých částí karoserie, například v oblasti nosníku přístrojové desky a střešních sloupků A. Nové boční výztuhy ve dveřích z vysokotažné oceli umožňují ještě rovnoměrnější rozvádění nárazových sil.
4. MOTORY A PŘEVODOVKY
Široký výběr hospodárných motorů.
Zcela nový Tucson je nabízen s paletou motorů, která patří mezi nejširší ve své třídě. Nabídka zahrnuje dva zážehové motory 1.6 GDI/132 k a 1.6 T-GDI/177 k a tři vznětové jednotky 1,7 litru/115 k, 2,0 litru/136 k a 2,0 litru/185 k.
Nový přeplňovaný motor 1.6 T-GDI s výkonem 177 k poskytuje maximální točivý moment 265 N.m od 1500 do 4500 min-1 a lze jej kombinovat s šestistupňovou mechanickou převodovkou, nebo sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou (7DCT), která disponuje režimy plně automatizovaného řazení nebo manuálního řazení.
Vznětový motor o výkonu 115 k poskytuje maximální točivý moment 280 N.m od 1250 do 2500 min-1 a je nabízen výhradně s šestistupňovou mechanickou převodovkou, pohonem předních kol a hospodárným systémem stop-start. Dvoulitrový turbodiesel přeplňovaný turbodmychadlem s nízkou setrvačností, je nabízen ve dvou výkonových verzích. První z nich je vyladěna na nejvyšší výkon 136 k a maximální točivý moment 373 N.m při 1500 až 2500 min-1. Výkonnější verze se 185 k se může pochlubit pozoruhodným maximem točivého momentu 400 N.m od 1750 do 2750 min-1. Obě varianty jsou vybaveny bezúdržbovým zásobníkovým katalyzátorem pro snižování emisí NOx.
Sedmistupňová dvouspojková převodovka (7DCT) je poprvé nabízena pro SUV značky Hyundai. Převodovka 7DCT pochází z vlastního vývoje společnosti Hyundai a nabízí plně automatizované řazení (ideální pro jízdu ve městě) nebo sekvenční manuální řazení pomocí páky voliče pro ještě větší potěšení z jízdy. Nová převodovka 7DCT řadí hladce souběžnou změnou sepnutí dvou spojek, z čehož plyne celá řada výhod v porovnání se samočinnou převodovkou. Mezi ně patří například nižší hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 při současném zvýšení jízdních výkonů a zachování vysoké kvality řazení.
Tato převodovka má dlouhý převod nejvyššího stupně, který snižuje otáčky motoru během rychlé jízdy, zvyšuje kultivovanost jízdy a zároveň snižuje spotřebu paliva i emise. V porovnání s šestistupňovou samočinnou převodovkou byla hospodárnost zvýšena až o 20 %.
Systém pohonu všech kol.
Zážehový motor 1.6 T-GDI a vznětový motor 2,0 litru může být kombinován se systémem pohonu všech kol, který zaručuje nejvyšší úroveň trakce na nerovném, sypkém nebo kluzkém povrchu a zároveň vylepšuje chování vozu při průjezdu zatáčkou. Při normální jízdě je na přední kola přenášeno 100 % točivého momentu a v závislosti na provozních podmínkách může být na zadní kola automaticky přenášeno až 50 % hnací síly. Manuálně volitelný režim Lock mění rozdělení točivého momentu na neměnných 50:50 % pro zvýšení stability při rychlosti jízdy až 40 km/h.
Systém ISG (Integrated Stop & Go).
Všechny motory byly vylepšeny z hlediska provozních vlastností a hospodárnosti, jakož i emisí, které jsou v souladu s emisní normou Euro 6. Hospodárný systém ISG (Integrated Stop & Go) společnosti Hyundai Motor se dodává standardně pro vznětové motory 1,7 a 2,0 litru (136 k, s mechanickou převodovkou a pohonem předních kol), jakož i pro zážehový motor 1,6 litru.
5. PODVOZEK
Nový podvozek pro Evropu, zaměřený na jízdní komfort a jízdní dynamiku, zcela nového modelu Tucson byl vyvinut pro evropské zákazníky se zaměřením na jízdní komfort bez kompromisů v oblasti jízdní dynamiky. Nový elektrický posilovač řízení na hřebenové tyči pracuje precizně a bezprostředně, zatímco nové zavěšení a odpružení se specifickým evropským nastavením nabízí vysokou úroveň komfortu pro klidnou jízdu.
Přední náprava je vybavena vzpěrami McPherson a má nové dorazové pružiny. Pomocný rám je připevněn ke karoserii prostřednictvím čtyř pouzder, která zvyšují komfort a zamezují přenosu hluku a vibrací. Optimalizovaná zadní náprava s víceprvkovým zavěšením zvyšuje celkovou úroveň jízdní dynamiky. Stejně jako vpředu je i zadní pomocný rám izolován od karoserie čtyřmi pouzdry. Horní a spodní závěsná ramena jsou delší v zájmu optimalizace jízdních vlastností.
Hyundai vyvinul všechny prvky podvozku s cílem zvýšit jízdní stabilitu ve vysokých rychlostech a při průjezdu zatáčkami. Zároveň maximálně využil výhod dlouhého rozvoru (2670 mm) a širokého rozchodu kol pro optimalizaci jízdních vlastností a ovladatelnosti na evropských silnicích v souladu s preferencemi a potřebami zákazníků.
Vylepšená brzdová soustava zahrnuje větší kotoučové brzdy (305 mm vpředu/302 mm vzadu) a optimalizované třmeny pro zkrácení brzdné dráhy a větší odolnost vůči ztrátě brzdného účinku při velkém zatížení.
Nový systém řízení s elektrickým posilovačem MDPS (Motor-Driven Power Steering) je vybaven nově vyvinutým softwarem a elektromotorem na hřebenové tyči. Systém vyladěný pro evropské silnice reaguje rychleji a bezprostředněji na pohyby volantu a poskytuje řidiči pocit intenzivnějšího spojení s vozovkou.
Chování vozu při průjezdu zatáčkou vylepšuje vyspělý systém řízení trakce v zatáčkách ATCC (Advanced Traction Cornering Control), který kombinuje variabilní rozdělování točivého momentu, systémem pohonu všech kol 4WD a stabilizační systém ESC. V případě nedotáčivosti je vyšší točivý moment přenášen na zadní nápravu, zatímco přibrzdění vnitřního kola zvýší ochotu vozu zatáčet.
Nová funkce DMS (Drive Mode Select) u modelů se samočinnou nebo dvouspojkovou převodovkou (AT/7DCT) nabízí zákazníkům dva jízdní režimy – Normal a Sport – s odlišnou charakteristikou pro řízení a řazení převodovky.
Komfortní a tichý interiér. Nový, tužší skelet karoserie zcela nového modelu Tucson umožnil inženýrům značky Hyundai dosáhnout výrazně účinnějšího odhlučnění a potlačení přenosu vibrací do interiéru. Zcela nový Tucson má díky tomu jeden z nejtišších a nejkultivovanějších interiérů ve své třídě. Účinnější pohlcování hluku u paty střešních sloupků A, B a C chrání cestující před vibracemi od podvozku, zatímco nové zvukově izolační desky z materiálu o vysoké hustotě minimalizují pronikání hluku i chvění do interiéru v centrální a zadní části podlahy.
Motorový prostor má spodní kryt a zadní pomocný rám není připevněn ke karoserii přímo, ale pomocí ložisek, která izolují interiér od přenosu rázů přicházejících z nerovností vozovky.
Zcela nový Tucson byl vyvinut v rozsáhlém vývojovém a testovacím zázemí značky Hyundai v Evropě. Tím je zajištěno, že evropští zákazníci obdrží nejlepší možnou kombinaci jízdního komfortu, ovladatelnosti, provozních vlastností a kultivovanosti. Všechny části podvozku zcela nového modelu Tucson byly testovány s důrazem na stabilitu ve vysokých rychlostech a při průjezdu zatáčkami. Zároveň byly při optimalizaci jízdních vlastnosti pro evropské silnice maximálně využity výhody delšího rozvoru a širšího rozchodu kol.
Axel Honisch, vedoucí testování a vývoje vozidel v Technickém středisku Hyundai Motor Europe, k tomu řekl: „Aplikujeme komplexní přístup, abychom zajistili, že každé vozidlo Hyundai bude testováno v nejextrémnějších podmínkách. Aby si naši zákazníci mohli vždy užívat nejvyšší úrovně komfortu, jízdních vlastností, ovladatelnosti a spolehlivosti. V rámci důkladné přípravy zcela nového modelu Hyundai Tucson pro evropský trh jej naše týmy podrobily tvrdým testům v náročných podmínkách – od 40 stupňů Celsia v jižní Evropě během léta až po 30 stupňů pod bodem mrazu ve švédské zimě.“
Inženýři značky Hyundai uskutečnili zrychlený test odolnosti na slavné Severní smyčce Nürburgringu za podpory testovacího centra společnosti v areálu tohoto okruhu. Absolvování tohoto testu odpovídá ujetí 180 000 kilometrů v každodenním provozu. Středem pozornosti přitom bylo šest hlavních oblastí: řízení, odpružení, brzdy, pneumatiky, sedadla a klimatizace. Kromě toho byly optimalizovány specifické úpravy konstrukce pro evropské trhy.
6. VÝROBA
Všechny vozy Tucson pro Evropu budou vyráběny v Evropě. Hyundai Motor vyrábí 100 % verzí zcela nového modelu Tucson, prodávaných na evropských trzích, ve svém výrobním závodě v České republice, v rámci své strategie zaměřené na tento region. Důvěra značky Hyundai v kvalitu výroby svých evropských výrobních závodů je patrná z bezkonkurenční pětileté záruky bez omezení ujetých kilometrů, nabízené standardně pro všechny zcela nové vozy Tucson.
Lokální výroba má pro zákazníky celou řadu výhodu. Hyundai se díky ní může soustředit na vývoj modelů a výbav, které poskytují spotřebitelům v tomto regionu skutečnou hodnotu. Nižší složitost výroby a méně omezení znamená také nižší náklady a vyšší efektivitu.