Studie Audi prologue Avant, která bude vystavena na Ženevském autosalonu, ukazuje dynamickou elegancí svého designu s protaženou linií střechy a nejnovější highendovou technikou, jak bude vypadat budoucnost. Je to další ukázka nového, velmi emocionálního designérského stylu, který byl poprvé představen studií kupé prologue.
Značka Audi představila v listopadu 2014 na autosalonu v Los Angeles koncepční vůz Audi prologue, ukázku svého budoucího designérského stylu. Jen o čtyři měsíce později vystaví prémiový výrobce na Ženevském autosalonu další variantu tohoto vizionářského konceptu. Audi prologue Avant propojuje v dokonalé syntéze dynamiku, tvar a funkci. Pětimístný vůz s progresivním konceptem karoserie se svou délkou 5,11 metru a šířkou 1,97 metru zřetelně řadí do luxusní třídy, zároveň však nabízí výrazně sportovní charakter a variabilitu. Technika se zde stává nevšedním zážitkem – vně i uvnitř vozu. Luxusní interiér si mohou užívat kromě řidiče až tři další spolucestující, kteří jsou díky nejmodernější koncepci informačních a zábavních systémů a technologií connect digitálně propojeni s vozem i okolím.
Luxusní interiér byl navržen v tmavých barvách. I v něm nabízí studie nové zážitky. Přímočaré uspořádání je v dokonalém souladu s konceptem zobrazování a ovládání. Konzistentně navržené čelo přístrojové desky je sestaveno ze tří dotykových displejů. Kromě toho mohou řidič a až tři spolucestující vzájemně digitálně komunikovat prostřednictvím dvou displejů OLED z organických elektroluminiscenčních diod. Extrémně štíhlé, odnímatelné displeje OLED v zadní části interiéru – upravená verze systému Audi tablet z nového Audi Q7* – přinášejí cestujícím podle potřeby informace nebo zábavu.
Audi prologue Avant používá techniku, která má blízko k sériové výrobě. Koncept je vybaven hybridním pohonem s možností vnějšího nabíjení z modelu Audi Q7 e-tron quattro, který je ve studii vyladěn na ještě vyšší výkon. Vznětový šestiválec 3.0 TDI a elektromotor odevzdávají společně nejvyšší systémový výkon 335 kW (455 k), což umožňuje sprint z 0 na 100 km/h za 5,1 sekundy. Dojezd s čistě elektrickým pohonem činí 54 kilometrů. Podvozek disponuje adaptivním vzduchovým odpružením adaptive air suspension a dynamickým řízením všech kol. Díky tomu spojuje na nové úrovni komfort, sportovní charakter, ovladatelnost a stabilitu.