S účinností od 1. dubna 2015 převezme funkci ředitele prodeje v BMW Group Česká republika Petr Minařík, dosavadní ředitel marketingu pro značky BMW a MINI na českém trhu. Petr Minařík opírá své zkušenosti v automobilovém průmyslu o 15 let praxe. Součástí jeho kariéry je také osm let na pozici ředitele marketingu u BMW Group Česká republika, kde působí od samotného začátku této společnosti v České republice. Pod jeho vedením značky BMW a MINI v České republice realizovaly mnoho originálních marketingových akcí pro podporu prodeje těchto značek. Nejvýznamnější je jistě spolupráce BMW a Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech.
V nové pozici prodejního ředitele BMW Group Česká republika se bude Petr Minařík soustředit na další zvýšení náskoku mezi výrobci prémiových automobilů, a to nejen v samotných registracích nových vozů, ale také při zavádění nových služeb pro zákazníky. „Vozy značky BMW jsou číslem jedna v prémiovém segmentu a mým cílem bude tuto pozici udržet i v budoucnosti,“ dodal ke svému jmenování Minařík.
Dosavadní prodejní ředitel Milan Koza byl, rovněž s účinností od 1. dubna 2015, jmenován prodejním ředitelem pro BMW Group Slovensko. Milan Koza pracuje pro BMW Group od října 2010 a za toto období se podařilo značce BMW na českém trhu v registracích nových automobilů získat postavení značky číslo jedna mezi výrobci prémiových automobilů, a to ve třech po sobě jdoucích letech (2012, 2013 a 2014).