Představení modelu Outlander PHEV je dokonale načasováno na oslavu čtyřicetileté oficiální působnosti Mitsubishi Motors v Evropě, a současně symbolickým překročením hranice k pokrokovým vozům příštích let. Outlander PHEV už zaznamenává své počáteční úspěchy na vybraných evropských trzích, na českém trhu je k dispozici od června 2014 za cenu 1 250 000 Kč.
Příští hranice Mitsubishi Motors Corporation (MMC) již dlouhodobě prosazuje průkopnické technologie a pyšní se přítomností na více než 160 trzích celého světa. Je proto skvěle připravena chopit se strukturálních změn dopadajících na celosvětový automobilový průmysl, ať již z geografického nebo ekologického hlediska.
Výrobci dnes čelí specifické poptávce na rozvojových trzích (kde jsou požadovány cenově dostupné, nicméně robustní a moderní automobily) i na zvedajících se vyspělých trzích (downsizing/lehčí a úspornější vozy). MMC proto pragmaticky soustředila své konstrukční zdroje do nových řešení, která na tyto nové potřeby zákazníků reagují, včetně jasně daných cílů (např. 20 % elektromobilů (EV) a plug-in hybridních elektromobilů (PHEV) do roku 2020).
MMC staví na vlastních více než čtyřicetiletých zkušenostech s výzkumem a vývojem na poli elektromobilů (již od roku 1966) – vč. architektury elektromobilů, hnacích jednotek, akumulátorů a systémů pohonu. S modelem Outlander PHEV nyní MMC začíná představovat svoji novou kolekci plug-in hybridních elektromobilů.
Model Outlander PHEV, poprvé odhalený v září 2012 na autosalonu v Paříži, se v lednu 2013 představil na japonském trhu. Od té doby se postupně v několika vlnách začal prodávat na evropských trzích, nejprve v říjnu 2013 v Nizozemsku, Švýcarsku, Norsku a Švédsku.
Od počátku roku 2014 se začaly přijímat objednávky na většině evropských trhů, přičemž první vozy si zákazníci převzali v jarních měsících letošního roku. Od představení tohoto modelu pak automobilka Mitsubishi Motors nashromáždila v rámci regionu celkem přes 15 tisíc objednávek (údaj k 1. únoru 2014).
MMC má v plánu dosáhnout ve svém japonském závodu Okazaki objemu výroby přes 50 tisíc vozů, přičemž největším trhem bude evropský kontinent.