Premiéra na autosalonu v Ženevě 2014: Vrcholem prezentace značky ŠKODA u Ženevského jezera bude letos představení designové studie ŠKODA VisionC. Tato studie zahajuje další fázi dynamického rozvoje modelového portfolia a designu značky ŠKODA, který probíhá několik posledních let. Další krok v evoluci designu vozů ŠKODA podtrhuje vzestup značky.
ŠKODA v současné době, v rámci největší modelové ofenzívy v historii automobilky, rozšiřuje svou modelovou paletu. Význam designu vozů ŠKODA roste a dokazuje emocionální náboj a sílu značky. Tvarosloví dynamicky elegantního pětidveřového kupé je úvodem do další etapy evoluce: Design značky ŠKODA bude expresivnější, dynamičtější a emocionálnější. Studie pětidveřového kupé zároveň ukáže možnosti inovativních koncepcí karoserií.
ŠKODA AUTO
- je jedna z nejstarších automobilek na světě. Od roku 1895 se v sídle firmy v Mladé Boleslavi vyráběla nejprve jízdní kola, brzy následovaly také motocykly a automobily,
- má v současnosti sedm modelových řad osobních automobilů: Citigo, Fabia, Roomster/Praktik, Rapid, Octavia, Yeti a Superb,
- v roce 2013 dodala zákazníkům celosvětově 920 800 vozů,
- od roku 1991 patří Volkswagenu, jednomu z globálně nejúspěšnějších automobilových koncernů. ŠKODA v koncernovém svazku samostatně vyrábí a vyvíjí vedle vozů také komponenty jako motory a převodovky,
- provozuje tři výrobní závody v České republice; vyrábí v Číně, Rusku, na Slovensku a v Indii většinou prostřednictvím koncernových partnerství, dále také na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s lokálními partnery,
- zaměstnává celosvětově přibližně 26 400 pracovníků a je aktivní na více než 100 trzích.