„Snažíme se být stávajícím i potenciálním zákazníkům Mitsubishi nablízku, naše prodejní síť v současné době zahrnuje 28 dealerství a pokrývá de facto území celé České republiky,“ komentuje současný stav Martin Krob, generální ředitel M Motors CZ, a pokračuje: „Dlouhodobě jsme usilovali o kvalitního partnera v Praze a jsem přesvědčen, že jsme jej ve společnosti ADcentrum našli.“
ADcentrum posiluje prodejní a servisní síť značky Mitsubishi v hlavním městě, o zákazníky tu bude nyní kromě Auto Palace Spořilov kompletně postaráno ještě na druhém břehu Vltavy v Praze 5 – Stodůlkách. Společnost ADcentrum není v oblasti prodeje nových vozů a servisu nováčkem, značka s logem tří diamantů nově rozšiřuje její stávající portfolio japonských a korejských automobilů. „S ohledem na bohaté zkušenosti našeho nového partnera věříme, že se jedná o spolupráci se slibnou budoucí perspektivou,“ uzavírá Martin Krob.