No tak si to schválně zkuste projít ještě jednou. Standardní Lamborghini Murciélago disponovalo v závěru své produkce výkonem 580 koňských sil, jenže pak se objevila verze LP640. Stádo pod zadním víkem narostlo do číslovky obsažené v názvu tohoto modelu, jenže ani to nebyl naprostý konec. Ve Frankfurtu se totiž objevila 20kusová limitovaná edice s názvem Reventón, která stádečko zaokrouhlila rovnou na 650 koní.
Jenže pak si na potenciální movité zákazníky zalícila prstem tuningová firma BF a rázem bylo vymalováno. Technici se trochu povrtali v motoru a výkon rázem povyskočil na 665 koňských sil. Pak se na vůz vrhli ještě designéři, kteří předělali jak přední, tak i zadní nárazník, poladili přední kapotu, zadní křídlo a difuzor a také boční prahy. Výběr kol pak již nechali na zákaznících, kteří mohou volit mezi 19 až 21palcovým provedením. Stejná volba je pak čeká i v interiéru, do kterého firma BF nabízí buď 12, nebo dokonce 15dílný komplet.
Je tak jasné, že dvě stejná Lamborghini od BF se jen tak nepotkají. A pokud ano, pak to bude poměrně letmá záležitost. Murciélago BF660 totiž zvládne zrychlit z klidu na stovku za pouhých 3,3 s, nejvyšší rychlost pak činí 340 km/h. Platí to přitom jak pro kupé, tak i pro roadster. Jen si za to budete muset řádně zaplatit, cenu vám u BF sdělí více než ochotně.