Areál staví největší partner značky na Moravě Hošek Motor. Navzdory hospodářské krizi totiž dokázal za první čtyři měsíce letošního roku prodat o 36 % osobních vozů Mercedes více než za stejné období loňského roku.
Stavbu nového servisního a prodejního areálu dnes v Brně na Vídeňské ulici slavnostně zahájil brněnský prodejce Hošek Motor společně s vedením Mercedes-Benz Česká republika. Jejich cílem je podpořit na Moravě rostoucí trend prodeje aut s trojcípou hvězdou ve znaku.
„Počet prodaných Mercedesů roste jak celosvětově, tak v České republice. Zákazníci si oblíbili nový design i technologie a sázejí na kvalitu vozů. Nová strategie Mercedes-Benz rozšířit modelovou řadu o nové kompaktní vozy A, B, CLA oslovila nejen tradiční, ale zejména nové zákazníky. Další nové modely z této kategorie přitom budou následovat spolu s inovacemi stávajících modelů. Rozhodli jsme se proto rozšířit své kapacity o nový areál na opačné straně Brna. Díky výhodné poloze u dálnice budeme blízko zákazníkům ze širšího okolí Brna a také z Bratislavy nebo Vídně. Spolu se stavbou navíc plánujeme i modernizaci našeho stávajícího zázemí na Vinohradech,“ vysvětluje investici ředitelka Hošek Motor Andrea Ungerová.