Vozy předal Byung Kwon Rhim, prezident společnosti Hyundai Motor Europe, během slavnostního otevření první vodíkové plnicí stanice v Dánsku.
Model Hyundai ix35 Fuel Cell neprodukuje žádné škodlivé emise výfukových plynů, pouze vodní páru, a tak jeho používání přispěje k dosažení cíle města Kodaně, kterým je neutrální bilance emisí CO2 do roku 2025.
Hyundai nasazuje od roku 2011 prototypy třetí generace modelu ix35 Fuel Cell v rozmanitých projektech, jejichž účelem je zvýšit povědomí o přednostech vodíku jako paliva pro pohon automobilů, podpořit výstavbu celoevropské sítě plnicích stanic a demonstrovat veřejným a soukromým organizacím připravenost vozidla na praktický provoz v reálných podmínkách.
Hyundai Motor je světovým lídrem ve vývoji technologie palivových článků na vodík od zahájení vývoje prvních palivových článků v roce 1998. Patentovaná technologie palivových článků Hyundai je vyvíjena ve Výzkumném institutu Hyundai pro ekologické technologie v Koreji. Hyundai plánuje vyrobit 1000 vozů ix35 Fuel Cell do roku 2015 ve svém korejském závodě Ulsan.
Hyundai ix35 Fuel Cell je vybaven elektromotorem o výkonu 100 kW a dosahuje nejvyšší rychlosti 160 km/h. Vozidlo je schopno ujet celkem 594 km na jednu náplň dvou palivových nádrží s celkovou kapacitou 5,64 kg vodíku, které jsou uloženy v prostoru zadní nápravy. Naplnění palivových nádrží vodíkem trvá jen několik minut.