Několik měsíců před velmi očekávaným spuštěním prodeje verzí 208 GTi a 208 XY potvrdil Peugeot 208 ve své silně konkurenční kategorii hatchbacků evropského segmentu B (29 zemí) vedoucí postavení, které získal v prosinci 2012. Peugeot 208 zaznamenal 20 700 prodaných vozů a předstihl tak VW Polo a Renault Clio IV.
Nastolený vzestup prodejů, částečně vyvolaný i doplněním nabídky o verze vybavené benzínovými tříválcovými motory 1.0 a 1.2, by měl pokračovat i nadále. Následník dvojkové ságy Peugeotu dosáhl v únoru nového měsíčního rekordu v rámci Evropy (26 000 vozů).
K obchodnímu růstu modelu Peugeot 208 přispívá i příznivý produktový mix prodaných verzí. Od uvedení vozu na trh a před zahájením prodeje modelů 208 GTi a 208 XY si dohromady již téměř 40 % zákazníků vybralo luxusnější verze výbavy (úroveň 3 a 4).
„Naše týmy inženýrů vyvinuly velmi výkonný vůz. V obtížném prostředí jsme dosáhli výsledků, které jsme si stanovili jako cíl, a jsme rozhodnější a bojovnější než kdy předtím,“ prohlásil Maxime Picat, generální ředitel značky Peugeot.