Rob Huff se stal celkovým vítězem ročníku 2012 seriálu World Touring Car Championship. Titul získal ve složitém posledním kole sezóny 2012 v Macau. V jejím průběhu získal Chevrolet dosud nevídaný počet 1025 bodů, když vybojoval dvojité a trojité vítězství. Huff zaslouženě vybojoval svůj první titul mistra světa WTCC, ale musel se snažit až do úplného konce 2. závodu, když v prvním závodu udělal pro něj netypickou chybu, kvůli níž musel odstoupit a odložit oslavy až do úplně posledního kola.
Pro tým to byl napínavý den plný emocí. Yvan Muller a Alain Menu se v 1. závodě umístili na 1. a 2. místě, přičemž švýcarský jezdec – který jako první ve WTCC zvítězil v roce 2006 s vozem Chevrolet – zvítězil také v posledním závodu týmu (2. závodu v Macau), před Huffem a Mullerem.
Huff, který skončil celkově 3. v sezóně 2010 a 2. v roce 2011, získal v sezóně 2012 413 bodů. Následoval ho Alain Menu s 401 a Yvan Muller s 393 body. Huff tedy získal třetí titul v hodnocení jezdců za sebou pro Chevrolet a Cruzy připravované týmem RML, který následoval po třetím titulu v Poháru konstruktérů, získaném v japonské Suzuce.
Chevrolet dosáhl historický rekord, když jako první výrobce v dějinách překročil hranici 1 000 získaných bodů a skončil sezónu s 1025 body, před BMW (650) a SEATem (617).
Úspěch Chevroletu zdůrazňuje také skutečnost, že v obou závodech bodoval Darryl O’Young v rámci Independents’ Trophy, za volantem Cruze připravovaného týmem Bamboo Engineering.
Nedělní závody byly velmi dramatické a plné nehod. Muller začal 1. závod vynikajícím startem a v první zatáčce byl před Huffem, startujícím z pole position, a Alainem Menu. V 4. kole britský jezdec předjel Mullera v zatáčce Lisboa, ale vedení si udržel jen několik minut, když narazil do zdi v části trati Pariol, poškodil svého Cruze a musel do depa. Mezitím vpředu bojovali o vítězství Muller a Menu. Došlo až k jejich kontaktu, ale Švýcar dokázal udržet svůj vůz mimo svodidel a nakonec zvítězil před týmovým kolegou.
V 2. závodu Menu výborně odstartoval z 8. místa, rychle se dostal do čela a vedení udržel až do cíle. Huff se po mnoha předjížděcích manévrech dostal na 2. místo. Těsně se vyhnul také kontaktu Orioly (SEAT) a Michelisze (BMW) v posledním kole. Muller skončil třetí, když se zapletl do nehody s MacDowallem. V obou případech vyjel na trať safety car.
Závody v Macau byly posledními pro Chevrolet ve WTCC po výjimečných osmi letech působení, v jejichž průběhu získal tři dvojité tituly mistrů světa WTCC (v kategorii výrobců a jezdců) a skvělých 68 vítězství.
WTCC – Konečné pořadí jezdců po 24 z 24 závodů
1. Huff (Chevrolet), 413; 2. Menu (Chevrolet), 401; 3. Muller (Chevrolet), 393; 4. Tarquini (SEAT), 252; 5. Coronel (BMW), 207
WTCC – Konečné Poháru konstruktérů po 24 z 24 závodů
1. Chevrolet, 1 025 bodů; 2. BMW, 650; 3. SEAT, 617.