Jan Dobiáš se věnuje reklamě, marketingu a komunikaci ve střední Evropě přes 20 let. Začínal v reklamních agenturách Rapid a Grey Advertising. Poté pracoval v oblasti FMCG ve společnostech Mars a Philip Morris International. Zastával tam mimo jiné pozici marketingového manažera pro Střední Evropu ve Švýcarsku a ředitele marketingu pro ČR a SR v Praze a Bratislavě.
Po 10 letech působení v oblasti marketingu rychloobrátkového zboží se dalších 10 let věnoval oblasti financí na pozici marketingového ředitele pro ČR a SR ve společnostech Provident Financial, finanční skupině ATLANTIK a v Moravském peněžním ústavu. V posledních dvou letech působil ve Slovinsku, kde měl pro společnost Goodyear Dunlop Europe na starosti rozvoj marketingu a distribučních sítí ve 14 zemích střední a jihovýchodní Evropy.
„V AAA Auto nyní nastala marketingově a komunikačně velmi napínavá doba. Oživujeme nostalgickou značku Mototechna a rozjíždíme řadu dalších projektů. Jsem rád, že se mohu podílet na rozvoji značky s tak rozsáhlým povědomím jako má AAA Auto,“ uvedl Jan Dobiáš.