AUTOJOB.cz - místo srdce motor

Specializovaný portál pro automobilový průmysl

Top firma
Mercedes-Benz
Iveco Czech Republic, a.s.
Siems & Klein

Kde se právě nacházite:  > Úvodní­ stránka  > Auto - magazín  > Nový marcom ředitel AAA AUTO

Nový marcom ředitel AAA AUTO

Jan Dobiáš (46) nově ve skupině AAA AUTO zodpovídá za marketingovou a reklamní komunikaci v ČR, SR a v Ruské federaci.

Jan Dobiáš se věnuje reklamě, marketingu a komunikaci ve střední Evropě přes 20 let. Začínal v reklamních agenturách Rapid a Grey Advertising. Poté pracoval v oblasti FMCG ve společnostech Mars a Philip Morris International. Zastával tam mimo jiné pozici marketingového manažera pro Střední Evropu ve Švýcarsku a ředitele marketingu pro ČR a SR v Praze a Bratislavě.

Po 10 letech působení v oblasti marketingu rychloobrátkového zboží se dalších 10 let věnoval oblasti financí na pozici marketingového ředitele pro ČR a SR ve společnostech Provident Financial, finanční skupině ATLANTIK a v Moravském peněžním ústavu. V posledních dvou letech působil ve Slovinsku, kde měl pro společnost Goodyear Dunlop Europe na starosti rozvoj marketingu a distribučních sítí ve 14 zemích střední a jihovýchodní Evropy.

„V AAA Auto nyní nastala marketingově a komunikačně velmi napínavá doba. Oživujeme nostalgickou značku Mototechna a rozjíždíme řadu dalších projektů. Jsem rád, že se mohu podílet na rozvoji značky s tak rozsáhlým povědomím jako má AAA Auto,“ uvedl Jan Dobiáš.

Autor: převzato AUTOJOB

Obrázek k článku



Hlavní navigace:

Uživatel: nepřihlášen -> Přihlásit
Registrovat

Zvolte prosím typ účtu pro registraci:




BOSCH
Toplac s.r.o.
Mercedes-Benz
Auto Fit, spol. s r.o.
Standox