ProAce rozšíří evropskou modelovou nabídku Toyoty na důležitém trhu lehkých užitkových vozů. Bude se vyznačovat speciálními designovými prvky a specifickým označením automobilky Toyota na masce chladiče, zadních dveřích, kolech a v interiéru vozidla.
Všestranná a praktická Nová Toyota ProAce se bude nabízet ve dvou různých délkách a dvou výškách, s možností volit z nákladového prostoru o objemu 5m3, 6m3 nebo 7m3, v závislosti na zvolené konfiguraci.
S ohledem na maximální využitelnost a praktičnost bude velký nákladový prostor přístupný jedněmi nebo dvěma posuvnými dveřmi po stranách, resp. výklopnou zádí nebo dělenými zadními dveřmi s dvojicí křídel otevírajících se v úhlu až 270°.
Do velkého a všestranného prostoru lze naložit až 1200 kg, přičemž za vůz bude možno použít přívěs o hmotnosti až 2000 kg.
Model ProAce lze kromě toho objednávat ve variantě Panel Van (bez prosklení), Glass Van (s prosklením) nebo Crew Cab (kombi).
Pohodlná a funkční Všestrannost a praktičnost při převozu nákladu jde ruku v ruce s pohodlím a prvky funkční výbavy pro cestující.
Díky vyvýšené pozici sedadel a velkému čelnímu sklu má řidič i spolucestující skvělý výhled s pocitem pohodlí srovnatelným s jízdou v MPV.
Úroveň pohodlí posádky posílí elektrické ovládání oken, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, nastavitelný volant a řada příplatkových prvků výbavy, jako např. manuální klimatizace, audio soustava s připojením Bluetooth pro telefonování hands-free, tempomat a elektricky ovládaná/vyhřívaná zpětná zrcátka.
S ohledem na bezpečnou jízdu se bude standardně dodávat systém ABS s elektronickým rozdělováním brzdné síly EBD, stabilizační systém VSC a světla pro denní svícení (DRL), přičemž za příplatek bude k dispozici systém VSC+, jenž zajistí lepší záběrové schopnosti a vyšší bezpečnost v nejnáročnějších jízdních a klimatických podmínkách, jako např. za silného deště, na zledovatělé vozovce a ve sněhu.
Hospodárné pohonné jednotky a výtečný jízdní dosah Nová Toyota ProAce se bude nabízet s několika hospodárnými vznětovými motory, z nichž všechny splňují nejnovější emisní předpisy Euro V.
Motor 1,6 l (90 k/180 Nm) spolupracuje s pětistupňovou manuální převodovkou, zatímco oba motory 2,0 l (128 k/320 Nm a 163 k/340 Nm) se dodávají s šestistupňovým manuálním převodovým ústrojím. Všechny motory jsou vybaveny funkcí ‘volt control’ regulující dobíjení baterie alternátorem, ve snaze minimalizovat zatížení motoru a zlepšit celkovou spotřebu paliva.
Díky palivové nádrži o objemu 80 l vykazuje Toyota ProAce se vznětovým motorem 2,0 l (128 k) nebo 2,0 l (163 k) přibližný jízdní dosah až 1250 km*.
Plán uvedení na trh Nová Toyota ProAce se v evropské síti prodejců Toyota objeví v průběhu 1. čtvrtletí roku 2013. První dodávky vozů se očekávají ve 2. čtvrtletí 2013.