AUTOJOB.cz - místo srdce motor

Specializovaný portál pro automobilový průmysl

Top firma
Auto Fit, spol. s r.o.
Iveco Czech Republic, a.s.
BusPoint


Nová kompaktní limuzína ŠKODA se jmenuje Rapid

› Zahájení prodeje v Evropě v roce 2012, čínská verze bude následovat v roce 2013 › Atraktivní nabídka v segmentu mezi modely Fabia a Octavia › Velký význam pro Růstovou strategii ŠKODA 2018

Nová kompaktní limuzína značky ŠKODA se jmenuje Rapid. Česká automobilka to dnes oznámila v rámci veletrhu AUTO CHINA 2012 v Pekingu. Ještě v letošním roce oslaví nový model v Evropě svou premiéru. Od roku 2013 se bude Rapid ve variantě pro čínský trh vyrábět a prodávat také v Číně. Konkrétní předzvěstí čínského modelu je MissionL China – studie blízká sériovému stavu, kterou ŠKODA v Pekingu představila.

„ŠKODA v rámci své růstové strategie odstartovala největší modelovou ofenzívu v historii firmy a v příštích letech bude v průměru každých šest měsíců uvádět na trh nový model,“ řekl předseda představenstva společnosti ŠKODA Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland v rámci tiskové konference značky ŠKODA v Pekingu. „Rapid je naším dalším novým modelem. ŠKODA Rapid má pro naši růstovou strategii mimořádný význam a na světových trzích bude pro naše prodeje znamenat další vítr do zad,“ říká Winfried Vahland.

S modelem Rapid nabízí ŠKODA atraktivní rodinný automobil mezi modely Fabia a Octavia, tedy v segmentu, který po celém světě zaznamenává silný růst. Konkrétní představu o designu a koncepci tohoto vozu poskytuje designová studie MissionL. Při navrhování interiéru vozu automobilka provedla rozsáhlý průzkum mezi svými čínskými zákazníky, aby jim mohla nabídnout takový automobil, jaký skutečně chtějí. MissionL China a následně i budoucí kompaktní model jsou tak ideální kombinací tradičních hodnot značky ŠKODA a specifických čínských nároků.

„MissionL China je typická ŠKODA, která dokonalým způsobem reprezentuje hodnoty naší značky: svěží design, funkčnost, prostornost, chytré detaily a pro značku ŠKODA příznačný výhodný poměr ceny a hodnoty,“ říká Winfried Vahland. „Tento automobil přichází s jasným poselstvím: je precizní a emocionální. Nabízí dostatek místa pro řidiče, cestující i jejich zavazadla. Ideální vůz pro rodiny. Prostě simply clever.“

Autor: převzato AUTOJOB

Obrázek k článku



Hlavní navigace:

Uživatel: nepřihlášen -> Přihlásit
Registrovat

Zvolte prosím typ účtu pro registraci:




Interaction s.r.o.
Toplac s.r.o.
Siems & Klein
BOSCH
auto MOTOL BENI a. s.