Řízení marketingových aktivit českého Fordu ovšem pro něj není úplnou novinkou. Stejnou pozici totiž vykonával už v letech 2001 – 2006. Poté působil šest let ve finanční společnosti ŠkoFIN, kde zastával postupně různé řídící funkce ve strategickém marketingu, korporátním financování a prodeji. V posledních třech letech zde pak vedl celé obchodní oddělení.
„Po odchodu z posledního působiště, kde byla pozice obchodního ředitele v rámci restrukturalizace zrušena, jsem měl zcela jasno v tom, že chci i nadále působit v oblasti Sales & Marketing automobilového průmyslu, abych zúročil zkušenosti nabyté v oboru za poledních deset let,“ vysvětluje Dušan Fornůsek. „Když jsem se dozvěděl o tendru na pozici Marketingového ředitele, neváhal jsem ani vteřinu. Firemní kultura společnosti, stejně jako její strategie a produktové portfolio jsou mi totiž velmi blízké. A tak jsem rád, že se po dlouhém a náročném výběrovém řízení zase mohu chopit marketingového volantu českého Fordu.“
Dušanu Fornůskovi je 42 let, je ženatý, má dvě děti a k jeho koníčkům patří cestování, tenis, golf a rodina. Pozici ředitele marketingu (Marketing Manager) ve společnosti FORD MOTOR COMPANY, s. r. o., zastává oficiálně od 26. 3. 2012.