Inženýři týmu Citroën Racing a designérského týmu si stejně jako v případě vozu DS3 Racing vypůjčili vůz DS4 a upravili ho v duchu závodní divize značky.
Tento koncept, který se poprvé představuje na ženevském autosalonu, nese 100% závodní rysy: jeho podvozek byl snížen o 35 mm oproti sériové verzi, rozchod byl rozšířen o 55 mm vpředu a o 75 mm vzadu, do vozu byly zabudovány prvky jako difuzor, plášť předního nárazníku, prahové lišty a rozšíření blatníků. Tým Citroën Racing zapracoval na motoru o obsahu 1,6 l turbo, jehož výkon dosahuje 256 k, tzn. 160 k/l, což je u sériového vozu rekordní výsledek. Ten je o to pozoruhodnější, že emise CO2 činí pouhých 155 g/km.
Velká péče byla věnována rovněž podvozku a nápravám. Brzdový systém je vpředu opatřen pevnými třmeny se 4 písty a specifickými kotouči o průměru 380 mm. Citroën DS4 Racing Concept je nakonec ještě opatřen širšími devatenáctipalcovými pneumatikami (235/40).
Další výraznou vlastností vozu Citroën DS4 Racing Concept je matný šedý lak s texturovým efektem. V motoristickém světě jde o premiéru. Tento nový lak díky zrnu, které obsahuje, zachycuje světlo různým způsobem a ještě víc zdůrazňuje linie auta. Lak je odolný a odstín střídmý a moderní. Ideální pro sportovní vůz. Linie exteriéru vozu Citroën DS4 Racing Concept jsou zvýrazněny i dvoubarevnou střechou a specifickými dvoubarevnými koly.