Další dvě prodejní místa byla otevřena v Trutnově a v Horšovském Týně.
Od ledna letošního roku se rozrůstá obchodní síť značky Peugeot v České republice na celkový počet 58 prodejních míst. Tři společnosti posílily dostupnost a přítomnost značky Peugeot na trhu a přispěly tak k plnění cíle, který si společnost Peugeot dlouhodobě klade, a to rozšiřovat prodejní síť, a zvyšovat kvalitu služeb i spokojenost zákazníků. Do konce roku 2012 se předpokládá otevření ještě dalších pěti prodejních míst značky, např. v Pardubicích či v Hradci Králové.
Nejvýznamnějším nově otevřeným prodejním místem je Auto Palace Brno. Jeho geografická poloha, image i dlouholeté zkušenosti s prodejem vozů ho předurčují k obchodnímu úspěchu v oblasti jižní Moravy, která je z hlediska prodejů značky v ČR druhým nejvýznamnějším regionem. V Brně, kde doplní další dva stávající autorizované koncesionáře Peugeot, bude zajišťovat kompletní prodejní a servisní zastoupení značky.
Nový autorizovaný koncesionář Peugeot– společnost Autostyl, s.r.o. – otevřel v lednu v Trutnově prodejní zázemí dle nejaktuálnější celosvětové specifikace Peugeot pro značkové budovy typu Blue Box. Vznikl tak v pořadí 25. Blue Box na území České republiky.
V nové prodejní a servisní místo s názvem AUTO TOMÁŠ K s.r.o. se přeměnil taký bývalý servis Peugeot v Horšovském Týně a posílil tak zastoupení značky Peugeot v Plzeňském kraji.