Xavier Peugeot byl jmenován produktovým ředitelem společnosti Peugeot. Guillaume Couzy byl jmenován ředitelem pro marketing a komunikaci společnosti Peugeot. Oba nastupují do svých funkcí 2. ledna 2012. Oba ředitelé jsou přímo podřízeni Vincentu Rambaudovi, který byl potvrzen ve své funkci generálního ředitele značky Peugeot.
Guillaume Couzy (42), absolvent pařížského Institutu politických studií (IEP) s titulem magistra pro mezinárodní řízení, působí ve společnosti Peugeot od roku 1993. Zastával několik vedoucích funkcí v Brazílii, Portugalsku a Mexiku, poté se stal generálním ředitelem brazilské pobočky. Při přípravě přechodu do vyšších segmentů a internacionalizace značky Peugeot bude moci využívat týmy specializované na reklamu, internetovou prezentaci, uvádění nových modelů, partnerství, image značky a komunikaci a bude se zabývat rozvojem strategie a identity značky na mezinárodní úrovni.
Značka v rámci nové organizace vzniká funkce ředitele přímo odpovědného za produktovou politiku. Xavier Peugeot, který doposud zastával pozici ředitele pro marketing a komunikaci, se bude moci při výkonu této funkce a při řízení strategie přechodu do vyšších segmentů opřít o týmy specializované na modelovou řadu Peugeot, ceny, budoucí výrobky a zákaznické skupiny.