AUTOJOB.cz - místo srdce motor

Specializovaný portál pro automobilový průmysl

Top firma
Interaction s.r.o.
BusPoint
Siems & Klein

Kde se právě nacházite:  > Úvodní­ stránka  > Auto - magazín  > Volkswagen Service Quality Award.

Volkswagen Service Quality Award.

Koncem září se ve Wolfsburgu uskutečnilo již čtvrté předávání prestižních cen Volkswagen Service Quality Award. V rámci slavnostního galavečera bylo vyznamenáno 100 nejlepších servisních podniků, které dosáhly nejlepších výsledků v kritériích kvality serv

Stejně jako v loňském roce putuje prestižní ocenění Volkswagen Service Quality Award 2011 také do České republiky. Letos dosáhly na stupně vítězů podniky Amond Kladno a Auto Heller z Ostravy.

Obě společnosti se tak postavily do čela skupiny autorizovaných servisů značky Volkswagen, které prokazatelně poskytovaly ve sledovaném období českým zákazníkům nejlepší servisní služby. Četnost opakovaných oprav patří v těchto servisech mezi nejnižší v celé zemi, což se přímo odráží v nejvyšší míře spokojenosti zákazníků.

Kvalita servisu patří mezi nejdůležitější faktory úspěchu v celé automobilové branži, protože rozhodujícím způsobem formuje spokojenost a následně i loajalitu zákazníků. Je to nejen velmi účinný způsob, jak si zajistit zakázky pro servis, ale také důležitý stimul pro rozvoj obchodu s automobily jako celku. Pouze spokojení zákazníci zůstanou v dlouhodobém horizontu věrni značce Volkswagen.

S cílem zaměřit pozornost na výše uvedené aspekty začal Volkswagen udělovat od roku 2008 prestižní ocenění Volkswagen Service Quality Award stovce nejlepších servisních partnerů z celé Evropy. Pro jejich zástupce byl během slavnostního vyhlášení čtvrtého ročníku soutěže připraven jako vždy zajímavý program. Ten letos zahrnoval kromě exkluzivní prohlídky výrobního závodu ve Wolfsburgu také školu jízdy s týmem „driving experience“ značky Volkswagen v Hannoveru.

Michael Horn, vedoucí poprodejních služeb značky Volkswagen pro všechny světové trhy, ocenil během slavnostního předávání cen vysoké nasazení účastníků. „Výsledky týkající se spokojenosti zákazníků po poslední návštěvě servisu v posledních letech ukazují, že kvalitu servisu průběžně zvyšujeme. Opětovného zlepšení jsme dosáhli zejména v oblasti opakovaných oprav. Všechny vyznamenané podniky kromě toho vynikají důslednou orientací na zákazníky a osobním nasazením zaměstnanců,“ zdůraznil Horn ve svém projevu.

Zúčastněné země: Německo, Belgie, Bosna a Hercegovina, Francie, Velká Británie, Španělsko, Itálie, Portugalsko, Česká republika, Švýcarsko, Nizozemí, Rakousko, Švédsko, Norsko, Finsko, Dánsko, Irsko, Maďarsko, Slovinsko, Slovensko, Rusko, Turecko, Chorvatsko, Lucembursko, Polsko, Řecko, Rumunsko, Srbsko, Černá Hora, Kanárské ostrovy.

Autor: převzato AUTOJOB

Obrázek k článku



Hlavní navigace:

Uživatel: nepřihlášen -> Přihlásit
Registrovat

Zvolte prosím typ účtu pro registraci:




KIA MOTORS CZECH s.r.o.
Iveco Czech Republic, a.s.
Mercedes-Benz
Mitsubishi Motors Česká republika
Scania Czech Republic s.r.o.