Zahájení prodeje této stanice nazvané G-Station je v Japonsku plánováno na červenec tohoto roku. Prodej bude probíhat prostřednictvím Toyota Media Service.
G-Station (o napětí 200 V) disponuje funkcí bezkontaktní identifikace „smart“ karty a lze ji připojit k internetu pomocí zařízení Toyota Smart Center 1, které využívá globální „cloudovou“ platformu, jež vzniká ve společném, nedávno zveřejněném, projektu se společností Microsoft.
Uživatelé mohou dostávat e-mailem zprávy o tom, že nabíjení bylo ukončeno, a pomocí chytrého telefonu (smartphone) nebo mobilního telefonu si zjistit polohu a dostupnost nabíjecích stanic. Administrátoři stanic identifikují uživatele podle „smart“ karty a mohou se dostat k jeho datové historii, vystavit mu účet nebo přidělit body podle délky používání nabíjecí stanice, kterou mohou monitorovat na dálku. Administrátor může také k poloze G-Station přidat doplňkové informace, které mu stanice pošle. Polohy stanic si lze navíc zobrazit a nastavit jako cíl cesty v navigačních systémech kompatibilních s G-BOOK2 a v informačním systému pro chytré telefony Smart G-BOOK. Kromě toho budou informace z Toyota Smart Center ohledně polohy a dostupnosti stanice v otevřeném formátu, což umožní zobrazení informací na internetových mapách a v navigačních systémech jiných výrobců.
Nabíjecí stanice G-Station je kompatibilní s navrhovanými japonskými metodami nabíjení vozidel typu EV a PHV a lze ji použít u automobilů Toyota i u vozů jiných výrobců. K dispozici bude ve standardní verzi Typ A a v pokročilejší verzi Typ B. Hlavní jednotka Typ A bude stát 280 000 jenů (bez daně) a stane se tak cenově nejdostupnější nabíjecí stanice svého druhu s telekomunikačními funkcemi.
Kromě prodeje G-Station svým dealerům v Japonsku plánuje Toyota Media Service rozšířit prodej i o taková místa, jako jsou nákupní centra a restaurace, kam chodí většinou celé rodiny. Očekává se, že do konce roku 2012 se prodá kolem 3000 jednotek G-Station.