Automobilka s trojzubcem ve znaku již delší dobu není brána jako levnější Ferrari, ale spíše jako důstojný výrobce sportovních vozů, který se ovšem na rozdíl od Skákajícího koníku zaměřil více na pohodlí. To je ostatně vidět i na supersportovním modelu MC 12, který sice vychází z Enza, ale dostal třeba klimatizaci nebo audio systém. Luxusní limuzína Quattroporte je pak neuvěřitelně schopným konkurentem pro veškeré německé rychlé sedany, verze Sport GT S je pak hodlá zašlapat do písku, prachu a popela.
Quattroporte proto dostalo šestistupňovou automatickou převodovku, na níž všichni pějí chválu, což vedlo k úpravě podvozku. Ten má nyní tužší tlumiče i pružiny, přičemž světlá výška šla blíže k zemi o 10 mm vpředu a 25 mm vzadu. Nový je i brzdový systém od Bremba, vůbec poprvé se tak na silničním voze objevují kompozitové kotouče s příčným děrováním.
K jejich lepšímu chlazení napomáhají i nová dvacetipalcová litá kola Dark Chrome, která jsou vpředu oblečena do pneumatik o rozměru 245/35, vzadu jsou pak černé sudy o rozměru 295/30. Ráfky přitom plní i funkci okrasnou a ladí tak s černým lakem vozu či čelní maskou rámovanou černým chromem. Kabině pak vládne kombinace kůže Potrona Frau, Alcantary, hliníku a karbonu.