Jan Procházka, hodlá v nové funkci zužitkovat své bohaté zkušenosti z automobilové branže a jeho cílem je další posílení předního postavení značky Volkswagen Užitkové vozy na českém trhu.
Třiačtyřicetiletý Bc. Jan Procházka, MBA přichází do IVG z pozice vedoucího Mezinárodní prodejní strategie společnosti Škoda Auto. Předtím pracoval v mladoboleslavské automobilce na pozicích Vedoucí Regionu 1 – Česká republika a Vedoucí prodeje VIP a velkoodběratelům- Region střední Evropa. Jan procházka vystudoval program MBA v oboru Průmyslový a finanční management na IPFM Praha/ Pfeiffer University, Charlotte, NC USA a bakalářský program v oboru Personální řízení a vzdělávání dospělých na Univerzitě Karlově.
Královéhradecký rodák žije s manželkou a třemi dcerami v Kosmonosech u Mladé Boleslavi. Ve svém volném čase se s oblibou věnuje vodním sportům, a to zejména těm mezi širokou veřejností méně známým, ale o to atraktivnějším, jako jsou například dračí lodě. Mezi jeho koníčky patří rovněž golf a motocykly.
Jan Procházka převzal vedení divize Volkswagen Užitkové vozy v době, kdy probíhá výrazná modernizace a rozšiřování jejího výrobního programu. Nové modely Caddy, T5 a Crafter přidávají k typické kvalitě a spolehlivosti dosud nebývalý rozměr hospodárnosti, bezpečnosti a ohleduplnosti k životnímu prostředí. A to vše při nízkých provozních nákladech. Zcela nová měřítka přináší také nedávno představený pick-up Amarok, který je stejně jako všechny ostatní modely Volkswagen Užitkové vozy ideální volbou jak pro podnikání, tak pro rodinu.
Divize Volkswagen Užitkové vozy je lídrem na evropském trhu lehkých užitkových vozů a vedoucí pozici má tradičně i na českém trhu. V roce 2010 bylo u nás celkem registrováno 3331 nových lehkých užitkových vozidel Volkswagen včetně osobních verzí a během prvních čtyř měsíců letošního roku k nim přibylo dalších 1121 vozidel.