Carrera 4 GTS s karoserií Coupé nebo Cabriolet bude disponovat nejsilnějším motorem určeným pro Carreru a ještě bohatší výbavou. Oba modely vstoupí na evropský trh v červenci 2011, v Česku budou k dostání u v Porsche Centrech v Praze a Brně společnosti Porsche Inter Auto CZ, výhradního dovozce a prodejce vozů značky Porsche.
Nová provedení jsou vlastně dvojčaty existujícího modelu 911 Carrera GTS. Spojují v sobě silný motor řady GTS o výkonu 408k s inteligentním pohonem všech kol Porsche Traction Management (PTM). Kromě přínosu v otázkách dynamiky spotřebují modely s pohonem všech kol stejně paliva jako standardní provedení Carrera 4S. V případě modelu Coupé to znamená kombinovanou spotřebu v evropském cyklu NEFZ 11,0 l/100 km, u provedení Cabriolet činí tato hodnota 11,2 l/100 km. Oba nové modely přicházejí ve srovnání s modely Carrera 4S s ještě bohatší výbavou.
Srdcem modelů 911 Carrera 4 GTS je motor vycházející z šestiválce modelu Carrera S o obsahu 3,8 litru. Po rozsáhlém přepracování sacího traktu došlo ke zvýšení výkonu o 23 k na celkových 408 k při 7 300 ot/min. Upravené sání nezlepšuje pouze celkový výkon, ale má pozitivní vliv také na pružnost motoru a produkci výkonu v nízkých a středních otáčkách. Již při 1 500 ot/min je připraveno 320 Nm, zatímco nejvyšší hodnota točivého momentu činí v rozmezí 4 200 – 5 600 ot/min rovných 420 Nm. Sebevědomě sportovní zvuk má na svědomí standardně dodávaný sportovní výfukový systém. Ten zajišťuje u nové Carrery 4 GTS nejen nezaměnitelný zvukový projev, ale díky černému provedení lemů koncovek současně dodává tomuto modelu specifický charakter.
Při maximálním nasazení je Carrera 4 GTS Coupé připravena z klidu na 100 km/h zrychlit během 4,6 s, u provedení Cabriolet trvá tato disciplína 4,8 s. Standardní výbavou modelu Carrera 4 GTS je šestistupňová manuální převodovka, kterou lze na přání vyměnit za sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou PDK (Porsche Doppelkupplungsgetriebe). V kombinaci s převodovkou PDK dojde ke zkrácení času ve zrychlení o 0,2 s.
Pohon všech kol PTM slouží i v modelu Carrera 4 GTS, jak je pro značku Porsche typické, pro další zvýšení stability, trakce a obratnosti. Systém PTM podle aktuální jízdní situace neustále rozhoduje, kolik točivého momentu motoru pošle k předním kolům. Samotné rozdělování točivého momentu má na starost elektronicky řízená lamelová spojka. Carrera 4 GTS je zaměřena na maximální zvýšení jízdní dynamiky, i proto je sériově vybavena samosvorným diferenciálem zadní nápravy, který pracuje s elektronicky řízeným pohonem všech kol v dokonalé harmonii.
Opticky se modely Carrera 4 GTS s pohonem všech kol odlišují od provedení s pohonem zadních kol několika detaily. Kromě označení na dveřích a víku motorového prostoru je typickým poznávacím rysem modelů s pohonem všech kol barevný pás spojující zadní skupinové svítilny. Stejně jako všechny ostatní modely řady 911 s pohonem všech kol, také provedení GTS se systémem pohonu PTM sází na širší karoserii a zvětšený rozchod zadních kol. Modely GTS se od standardních provedení odlišují ještě dalšími prvky. Mezi ně patří například standardně dodávaná černě lakovaná 19tipalcová kola Spyder s centrální maticí a leštěným límcem. Zadní pneumatiky mají rozměr 305/30 ZR 19.
Mezi další specifické vlastnosti modelů GTS patří řešení přední části ve sportovním designu s černě lakovaným spoilerem na spodní hraně předního nárazníku. Černé jsou také boční prahy. Pro modely GTS je rovněž typické sportovně laděné čalounění černou alcantarou, které je použito na středech sedáků i opěradel, věnci volantu, řadicí páce, madlu ruční brzdy, dveřních madlech a na krytu úložné schránky před spolujezdcem.