Obě nově vzniklé skupiny budou kótovány na Milánské burze.
Skupina Fiat SpA, zaměřená výhradně na automobilový průmysl, bude reprezentována logem, které se skládá z názvu FIAT napsaného charakteristickém logotypem ve výrazné modré barvě. Nové logo vzniklo na základě potřeby jasně odlišit skupinu od značky produktu a přitom zdůraznit úlohu mateřské společnosti v řízení početného seskupení různorodých značek. Úlohou grafického ztvárnění loga bylo vizuálně spojit historii a budoucnost. To vyústilo do nové interpretace slavného loga z minulosti, jenž silně evokuje dva základní rysy – modernost a inovativnost.
Skupina Fiat Industrial SpA, která zastřešuje výrobu nákladních a užitkových vozů, hospodářských a stavebních strojů a další související aktivity v oblasti vývoje pohonných jednotek a nových technologií, zachovává vizuální koncept Fiat Group reprezentující sílu velké průmyslové skupiny. Na rozdíl od původního loga se však mění jeho barevné provedení. Pozadí je v tradiční tmavěmodré barvě Fiat a název Fiat Industrial je sytě zlatý.
Nová loga navržená společností Robilant Associati nahradí současné logo Fiat Group používané od října 2005.