AUTOJOB.cz - místo srdce motor

Specializovaný portál pro automobilový průmysl

Top firma
Interaction s.r.o.
Auto Fit, spol. s r.o.
Scania Czech Republic s.r.o.


Starého psa novým kouskům naučíš

Tuningová firma EDO Competition se podívala na Porsche modelové řady 996 pěkně od podlahy. Výsledné monstrum je rychlejší a zběsilejší než současná generace.

Taky se vám doma v garáži válí Porsche modelové řady 996 a vy již pěkně dlouho přemýšlíte o co nejlevnější výměně za novou generaci? Pozdržte prodej ještě o chvilinku a podívejte se na nejnovější kreaci z tuningové dílny EDO Competition. Vypadá jako ultra rozšířená verze 997, jede rychleji než nové Turbo a uvnitř má prvky z modelu GT3 RS. Jenže je to stále stará dobrá Devětdevětšestka, ovšem v provedení EDO GT2 R, tedy s výrazným bodykitem (navíc odpovídajícímu vzhledově dnešním modelům Porsche), 18palcovými litými koly, 380 mm velkými brzdovými kotouči a pořádnou porcí výkonu navíc.

EDO GT2 R: Porsche na steroidech

Srdcem vozu je 3,6litrový plochý šestiválec naladěný na 542 koní v 6.790 ot./min. a točivý moment 755 Nm při 4.300 otáčkách. Ten umožní vozu zrychlit z 0 na 100 km/h za 3,8 s (tedy o jednu desetinku sekundy rychleji než manuální verze modelu 997 Turbo), dvojnásobkem této rychlosti se Porsche pohybuje již za jedenáct sekund, nejvyšší rychlost pak spadá do spektra Carrery GT a vrcholí hodnotou 330 km/h.

To je však pro EDO jen začátek, výkony modelů Turbo a GT2 lze totiž naladit až na 680 koní v 6.070 ot./min., při 4.220 otáčkách je pak k dispozici neskutečný točivý moment 870 Nm. Pro tuto, stejně jako pro ostatní verze je připraven sportovní podvozek vyvinutý ve spolupráci s firmou KW Automotive zahrnující i tlumiče s individuálně stavitelnou mírou komprese a odskoku.

Autor: P2P

Obrázek k článku



Hlavní navigace:

Uživatel: nepřihlášen -> Přihlásit
Registrovat

Zvolte prosím typ účtu pro registraci:




BMW Group Česká republika
auto MOTOL BENI a. s.
Mitsubishi Motors Česká republika
Standox
Mercedes-Benz