Floriane Brisabois, současná produktová manažerka pro vztahy s tiskem, je jmenována ředitelkou komunikace značky Citroën. Ve funkci vystřídá Jean-Baptiste Thomase, který nastupuje do ředitelství komunikace skupiny PSA Peugeot Citroën. V její dosavadní funkci ji nahradí Estelle Rouvrais, současná hlavní produktová manažerka značky Citroën na oddělení řízení produktů a trhů. Všechna tato jmenování platí od 1. listopadu 2010.
Floriane Brisabois je od 1. listopadu jmenována ředitelkou komunikace značky Citroën. Tato nová funkce zahrnuje vztahy s tiskem v otázkách výrobků a značky, komunikaci na mezinárodní a interní úrovni, tiskové a mediální výstupy. Floriane Brisabois pracuje ve společnosti Citroën již 10 let, má bohatou praxi v oddělení komunikace a především v oddělení produktové komunikace s tiskem, které vede od roku 2007.
Ve funkci vedoucí oddělení produktové komunikace s tiskem ji od listopadu 2010 vystřídá Estelle Rouvrais, současná hlavní produktová manažerka pro modely Citroën C3/DS3. Estelle Rouvrais nastoupila do oddělení řízení produktů a trhů Citroën v roce 2004 jako projektová manažerka, která měla na starost modely Citroën C3 a DS3, jež se po uvedení na trh setkaly s velkým úspěchem.