Již potřetí se ve Wolfsburgu uskutečnilo předávání cen Volkswagen Service Quality Award (VSQA). V rámci slavnostního galavečera bylo vyznamenáno 100 nejlepších servisů z Evropy, Ruska a Turecka, které během uplynulých 12 měsíců dosáhly nejlepších výsledků v kritériích kvality servisu a loajality zákazníků.
Prestižní ocenění si letos z Wolfsburgu odvezli také dva zástupci z České republiky. Společnosti TOP CENTRUM car s.r.o. z Hodonína a SAMOHÝL AUTO a.s. ze Zlína prokazatelně poskytovaly ve sledovaném období nejlepší servisní služby v České republice. Jejich míra opakovaných oprav je jednou z nejnižších v celé zemi, což má za následek nejvyšší míru spokojenosti zákazníků.
Michael Horn, vedoucí poprodejních služeb značky Volkswagen pro všechny světové trhy, ocenil během slavnostního předávání cen aktivní přístup účastníků. „Výsledky ukazují, že jsme kvalitu servisu v posledních letech průběžně zvyšovali. Zlepšení jsme dosáhli zejména v oblasti opakovaných oprav. Kromě toho vynikají všechny vyznamenané podniky důslednou orientací na zákazníky a osobní aktivitou pracovníků,“ zdůraznil Horn ve svém děkovném projevu.
Kvalita servisu patří mezi nejdůležitější faktory úspěchu v celé automobilové branži, neboť má rozhodující vliv na spokojenost a následně i loajalitu zákazníků. Je to nejen velmi účinný způsob, jak si zajistit zakázky pro servis, ale také důležitý stimul pro rozvoj obchodu s automobily jako celku. Pouze spokojení zákazníci zůstanou v dlouhodobém horizontu věrni značce Volkswagen.
Vzhledem k výše uvedeným souvislostem uděluje Volkswagen od roku 2008 prestižní ocenění Volkswagen Service Quality Award stovce nejlepších servisních partnerů z celé Evropy. Každý rok čeká na vítěze Volkswagen Service Quality Award exkluzivní program, který i v letošním třetím ročníku zahrnoval jedinečnou prohlídku výrobního závodu, vzrušující testovací jízdy na závodním okruhu v Oscherslebenu a ubytování v luxusním hotelu Ritz Carlton ve Wolfsburgu.