AUTOJOB.cz - místo srdce motor

Specializovaný portál pro automobilový průmysl

Top firma
Siems & Klein
BusPoint
Mercedes-Benz


Organizační změny v českém Fordu

Společnost FORD MOTOR COMPANY, s.r.o. oznamuje, že k 1. 9. 2010 zrušila pozici Sales & Marketing Managera. Místo ní vznikly dvě nové manažerské pozice, a sice General Marketing Director (Marketingový ředitel) a General Sales Director (Obchodní ředitel).

Dosavadní obchodní a marketingový ředitel, Ota Sedláček tak přechází na pozici ředitele marketingu českého Fordu, která nově zastřešuje i řízení marketingových aktivit servisní divize (FCSD). Pan Sedláček tak nadále bude moci využívat svých dlouholetých zkušeností z řízení obchodního i marketingového oddělení FMC, s.r.o.

Pozici obchodního ředitele pak přebírá Milan Sysel, dosavadní ředitel servisních aktivit Fordu v ČR. Jeho hlavním úkolem bude užší propojení aktivit prodejního a servisního oddělení v duchu firemní filozofie One Ford.

Na uvolněnou pozici ředitele FCSD (servisu) přešel Martin Sládek, který tak své dlouhodobé zkušenosti v oblasti karosáren a problematiky náhradních dílů bude moci rozšířit o vedení celého servisního týmu v ČR.

Všechny uvedené změny jsou účinné k 1. září 2010. Ostatní pozice ve vedení FORD MOTOR COMPANY, s.r.o. zůstávají beze změny.

Ota Sedláček pro Ford pracuje již od roku 1991, kdy automobilka v ČR otevřela svou kancelář. Od té doby působil u modrého oválu v mnoha různých funkcích, mj. i jako Reprezentant pro servis, náhradní díly a příslušenství, Zónový manažer pro prodej, Senior Brand Manager a Marketingový ředitel.

Milan Sysel působí u českého zastoupení Fordu již 15 let. Začínal zde na pozici Zónového manažera v oblasti prodeje. Poté pracoval několik let v obchodním oddělení jako Fleetový manažer. V posledních 4,5 letech působil jako Ředitel poprodejních služeb.

Martin Sládek je u Fordu zaměstnán od roku 1997, kdy zde začal pracovat jako Koordinátor karosářských oprav odpovědný za projekt Autorizované karosárny Ford, spolupráce s pojišťovnami a marketing karosářských oprav. V roce 2006 přijal pozici Business Development Managera odpovědného za marketing a plánování v oblasti poprodejních služeb Ford.

Autor: převzato AUTOJOB

Obrázek k článku

Fotogalerie: Organizační změny v českém Fordu

FotografieFotografieFotografie 



Hlavní navigace:

Uživatel: nepřihlášen -> Přihlásit
Registrovat

Zvolte prosím typ účtu pro registraci:




Mitsubishi Motors Česká republika
BMW Group Česká republika
Interaction s.r.o.
Mercedes-Benz
Siems & Klein