Bude se jednat zejména o následující oživení výrobního programu: • BMW xDrive pro model BMW 550i xDrive, nová nejvýkonnější vznětová verze BMW řady 5 – BMW 535d, nové modely BMW 525d Touring a BMW 528i Touring • M Sport paket pro BMW řady 5 Sedan a BMW řady 5 Touring • Dva modely BMW řady 5 Gran Turismo s pohonem BMW xDrive • BMW řady 7 s pohonem všech kol a vznětovým motorem • BMW Z4 s paketem Design Pure Impulse • BMW X1 xDrive23d vybavené šestistupňovou manuální převodovkou
BMW řady 5 Sedan: premiéra pohonu BMW xDrive a nejvýkonnější vznětový šestiválec.
Inteligentní pohon všech kol BMW xDrive dodává účinnou stabilitu za všech myslitelných podmínek také novému BMW řady 5 Sedan. Stálý, elektronicky řízený pohon všech kol se vyznačuje schopností mimořádně rychlé změny rozdělení točivého momentu mezi přední a zadní nápravu, a to na základě aktuální jízdní situace. Právě značná rychlost celého systému je například připravena stabilizovat automobil ještě dříve, než řidič rozpozná jakoukoli nestabilitu v chování svého vozu. Pohon všech kol BMW xDrive je připraven nabídnout také mimořádně sportovní jízdní projev, opřený o mimořádnou trakci. Ve standardních podmínkách pohon BMW xDrive rozděluje točivý moment mezi nápravy v poměru 40 : 60 ve prospěch zadní části vozu.
Pohon všech kol se zpočátku objeví v nejvýše postaveném provedení této modelové řady – osmiválcovém BMW 550i xDrive s přeplňováním BMW TwinPower Turbo, přímým vstřikováním, osmistupňovou samočinnou převodovkou a výkonem 300 kW/407 k. Tento model je připraven z klidu na 100 km/h akcelerovat během 4,8 s, a to při kombinované spotřebě podle EU ve výši 11 l/100 km.
V září 2010 se představí také čtvrtá a současně nejvýkonnější vznětová varianta nového BMW řady 5 – BMW 535d. Její řadový šestiválec se stupňovitým přeplňováním BMW TwinPower Turbo a přímým vstřikováním Common Rail (200 MPa) dosahuje výkonu 220 kW (300 k) při 4400 min-1 a točivého momentu 600 Nm, který je dostupný již při 1750 min-1. Tento celohliníkový motor s objemem 3,0 l je nejvýkonnějším vznětovým šestiválcem na trhu, což ostatně jasně potvrzuje zrychlením z klidu na 100 km/h během 5,7 s. Přitom ale tato jednotka překvapuje svojí spotřebou paliva, která v kombinovaném cyklu činí jen 6,1 l/100 km.
BMW řady 5 Touring rozšiřuje nabídku svých verzí.
Současně s uvedením na trh bude nové BMW řady 5 Touring nabízeno s ucelenou paletou motorů. Nabídku totiž obohatí dvojice vznětových a jeden zážehový řadový šestiválec. Stejně jako v sedanu se bude jednat především o BMW 535d Touring se stupňovitě přeplňovaným šestiválcem o výkonu 220 kW/300 k, který je připraven akcelerovat z klidu na 100 km/h během 5,7 s. Jeho spotřeba v kombinovaném cyklu EU činí 6,3 l/100 km.
Nabídku vznětových motorů uzavírá řadový šestiválec s objemem 3,0 l přeplňovaný turbodmychadlem s proměnnou geometrií rozváděcích lopatek a přímým vstřikováním Common Rail. Motor s největším výkonem 150 kW/204 k při 4000 min-1 dosahuje točivého momentu 450 Nm mezi 1750 a 2500 min-1. BMW 525d Touring zrychluje z klidu na 100 km/h během 7,3 s a v kombinovaném cyklu EU spotřebuje 6,3 l/100 km.
Třílitrový zážehový řadový šestiválec s přímým vstřikováním (High Precision Injection) pod kapotou BMW 528i Touring disponuje výkonem 190 kW/260 k při 6600 min-1 a točivým momentem 310 Nm mezi 2600 a 5000 min-1. BMW 528i Touring zrychluje z klidu na 100 km/h během 6,9 s, a to při kombinované spotřebě podle EU ve výši 8 l/100 km.
M Sport paket pro nové BMW řady 5 Sedan a nové BMW řady 5 Touring.
V září 2010 se představí také M Sport paket pro nové BMW řady 5 Sedan a BMW řady 5 Touring. Jedná o ucelenou paletu doplňků z dílny BMW M GmbH, které upravují podvozek, aerodynamiku, exteriér i interiér každého modelu s cílem zvýšení sportovnosti a jízdní dynamiky. Kromě specifického M podvozku, M aerodynamického paketu a 18palcových litých M kol s dvojitými paprsky jsou na přání připraveny také atraktivní 19palcové M ráfky, stejně tak jako M spoiler určený na víko zavazadlového prostoru provedení sedan.
Také interiér se díky speciálnímu čalounění v kombinaci alcantara/látka vyznačuje velmi sportovní atmosférou. Kvalitní materiály doplňuje logo M na opěradlech sedadel. Ze speciální M kolekce je také volant, řadicí páka či volič samočinné převodovky, opěrka pro levou nohu, ale také černé čalounění stropu z programu BMW Individual či hliníkové dekorační lišty s šestiúhelníkovým motivem.
BMW řady 5 Gran Turismo: další dva modely s pohonem BMW xDrive.
S koncem prázdnin se do nabídky BMW řady 5 Gran Turismo dostává další dvojice šestiválcových modelů s pohonem všech kol BMW xDrive, které doplní již nabízená provedení BMW 550i xDrive GT a BMW 530d xDrive GT. Jedním z nich je verze s nejvýkonnějším zážehovým řadovým šestiválcem BMW 535i xDrive GT disponující výkonem 225 kW/306 k. Motor s přeplňováním TwinPower Turbo, přímým vstřikováním High Precision Injection a plně variabilním rozvodem VALVETRONIC zrychluje z klidu na 100 km/h během 6,3 s při kombinované spotřebě 9,3 l/100 km. S pohonem všech kol BMW xDrive přichází také nejvýkonnější vznětové provedení BMW 535d xDrive GT (0–100 km/h 6,0 s a kombinovaná spotřeba podle EU 7,1 l/100 km). Obě nová šestiválcová provedení s inteligentním pohonem všech kol jsou kombinována s osmistupňovou samočinnou převodovkou.
BMW řady 7: premiéra pro kombinaci BMW xDrive se vznětovým motorem.
K modelu BMW 750i xDrive přibude od září 2010 druhé provedení s pohonem všech kol – BMW 740d xDrive. Řadový vznětový šestiválec se stupňovitým přeplňováním TwinPower Turbo o výkonu 225 kW/306 k a točivém momentu 600 Nm dokáže z klidu na 100 km/h zrychlit během 6 s a vyznačuje se kombinovanou spotřebou podle EU ve výši 7 l/100 km.
Rozšiřuje se také nabídka výbavy na přání. Nyní je například možné objednat komfortní zadní sedadla rovněž ve spojení s trojmístnou konfigurací zadní části.
Sportovní estetika v nejlepší formě: paket Design Pure Impulse pro BMW Z4.
Roadster BMW Z4 je se svými nezaměnitelnými proporcemi již sám o sobě ztělesněním sportovní radosti z jízdy a prémiové elegance. Optickou stránku tohoto typického roadsteru dále zatraktivní od září 2010 nabízený optický paket Design Pure Impulse. Jedná se o exkluzivní kombinaci barev a specifických materiálů vnitřního prostoru. Tento nový paket bude možné kombinovat také s novou barvou karoserie.
Stejně, jako tomu bylo v případě edice Design Pure White, prezentované při premiéře roadsteru BMW Z4, tak i tento extravagantní balíček je navržen designéry BMW. Paket Design Pure Impulse je tvořen zejména černým čalouněním sportovních sedadel v kombinaci alcantary a jemné kůže Nappa se žlutými doplňky a švy. Nedílnou součástí celku je také provedení interiéru v lesklém černém klavírním laku z programu BMW Individual. Sportovní atmosféru dokresluje černé čalounění stropu, které taktéž pochází z programu BMW Individual. Výplně dveří jsou zvýrazněné doplňky ze žluté alcantary. Žlutá barva zdobí rovněž spodní část přístrojů a koberce. Loketní opěrka i dveře jsou čalouněné jemnou černou kůží Nappa.
Výhradně s paketem Design Pure Impulse je možné objednat také žlutou barvu Atacama Yellow, nicméně tento paket lze samozřejmě kombinovat i s následujícími standardními barvami: bílou Alpine White, základní černou Black, šedou metalízou Space Grey, stříbrnou metalízou Titanium Silver nebo černou metalízou Sapphire Black.
BMW X1 xDrive23d nyní také s šestistupňovou manuální převodovkou.
Také nabídka BMW X1 se dále rozšiřuje. Tentokrát se jedná o nejvýkonnější vznětové provedení BMW X1 xDrive23d, které může být nyní spojeno rovněž s manuální šestistupňovou převodovkou. Samočinná převodovka se stejným počtem rychlostních stupňů se nyní přesunula do pozice výbavy na přání. BMW X1 xDrive23d s manuální převodovkou, výkonem 150 kW/204 k a točivým momentem 400 Nm je připraveno z klidu na 100 km/h zrychlit během 7,3 s. Kombinovaná spotřeba EU u něj činí 6 l/100 km (CO2 158 g/km).
Nová výbava na přání pro BMW řady 3, BMW řady 1, BMW X1 a BMW Z4. BMW 116d nyní plní emisní normu EU5.
Od září 2010 je pro modely BMW řady 3, BMW řady 1, BMW X1 a BMW Z4 k dispozici také systém bezklíčkového komfortního odemykání, jehož součástí jsou také vnější kliky dveří se světelnými diodami osvětlujícími prostor v okolí vozu. Digitální tuner DAB byl zdokonalen na novější standard DAB+.
Od září bude také základní model BMW 116d plnit emisní standardy EU5. Vůz s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 85 kW/115 k se s tří- i pětidveřovou karoserií vyznačuje kombinovanou spotřebou jen 4,5 l/100 km. Jedná se o neúspornější modely BMW řady 1. Současně s touto změnou všechna provedení BMW řady 1 nyní plní emisní normy EU5.