Nově je také partnerem programu ŠkodaAuto Handy a jako jediná v Plzeňském kraji tak nabízí speciální poradenství při nákupu vozu osobám se zdravotním postižením.
Za deset let působení na trhu prodalo Porsche Plzeň více než 2800 osobních a 1400 užitkových vozů Volkswagen a 625 vozů Audi. Před dvěma lety rozšířila pobočka svou nabídku také o vozy automobilky Škoda, kterých jen za poslední dva roky prodala přes 1200 kusů. Prodej nové značky také znamenal investici 65 milionů korun na stavbu nového autosalonu a navýšení kapacity servisu. Celkové náklady na výstavbu plzeňské pobočky tak dosáhly zhruba 250 milionů korun. Z původních 35 zaměstnanců, kteří v květnu 2000 provoz nové pobočky zabezpečovali, se jejich počet postupně rozrostl až na dnešních 100. I po 10 letech pracuje Porsche Plzeň na zdokonalování svých služeb určených pro zákazníky, nově je například partnerem programu ŠkodaAuto Handy. Ten umožňuje vést plnohodnotný život osobám se zdravotním postižením, pomáhá jim při výběru vhodného vozu, nabízí komplexní poradenství při zpracování žádostí o státní dotaci či například zajišťuje potřebné úpravy.
„Zajímavým ukazatelem je změna preferencí zákazníků při nákupu nových vozů během uplynulých deseti let. Dominantní jsou hlavně dva trendy – sílící vliv žen při výběru auta a rostoucí nároky na výbavu vozidla. To se týká jak bezpečnostních prvků, tak také doplňkové výbavy jako je klimatizace či třeba výrazné metalické laky,“ komentuje vývoj preferencí zákazníků při výběru vozu Ing. Bohumil Šrámek, ředitel Porsche Plzeň a doplňuje: „Z prodejního hlediska jsou mezi zákazníky stále oblíbenější malé vozy jako Škoda Fabia nebo Volkswagen Polo, stabilní pozici si naopak drží luxusní vozy kategorie SUV, které jsou v posledních letech velmi žádané. Obecně lze říci, že jsou zákazníci mnohem lépe informováni a v nabídkách prodejců se velmi dobře orientují.“
Během své existence se plzeňská pobočka také plnohodnotně začlenila do společenského života v regionu a je známá nejen prodejem aut, ale také podporou mnoha významných událostí, ať už kulturních, či sportovních. Vozový park Porsche Plzeň je také často k vidění na různých společenských akcích a i sama společnost pořádá při představování svých nových modelů celou řadu sportovních či jinak zábavných aktivit.